Leeroymonster Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Sant. Politiet i Norge er ikke konstruert for å takle alle lovbrudd. En falsk trygghet, det er det det er. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Siden jeg regner med alkoholnivået var høyt hos begge, hva med å ta den gode gamle velprøvde metoden og ta å møte hverandre og snakke ut en ettermiddag begge er edru? Tror ikke han føler seg jævla høy i hatten slik han har oppført seg, og iallefall ikke etter han får vite hvordan ting -egentlig- var den kvelden. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Siden jeg regner med alkoholnivået var høyt hos begge, hva med å ta den gode gamle velprøvde metoden og ta å møte hverandre og snakke ut en ettermiddag begge er edru? Tror ikke han føler seg jævla høy i hatten slik han har oppført seg, og i alle fall ikke etter han får vite hvordan ting -egentlig- var den kvelden. Kunne kanskje vært en idé, men kan jo hende at denne personen er gal i edru tilstand også. Vet jo godt hvem han er, men vi har jo ikke pratet skikkelig sammen på sikkert 10-11 år. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 De aller færreste som klikker i fylla (mange av de dessverre) er slike personer edrue også. Alkoholen gjør noe med folk. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg vet at dette er en person som føler seg hevet over alle andre, så kan livlig forestille meg at han klikker uten så mye som en dråpe alkohol i blodet hvis noen snakker ham imot. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det skal ikke være slik at man unnlater å anmelde et forhold fordi man antar at politiet ikke vil etterforske saken. Dersom dette blir en allmenn oppfatning, vil anmeldelsestatistikken gå ned og politiet vil få ENDA MINDRE midler på budsjettet sitt. Jeg synes du burde anmelde forholdet uansett om sjansene for at denne personen blir etterforsket er små. Dessuten vil jo politiet ha registrert at anmeldelsen er gjort - dersom personen ved en senere anledning blir anmeldt for lignende forhold. Og når en person som har flere anmeldelser på seg for samme type forhold, vil sannsynligvis politiet etterhvert kunne reagere. 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Du har en sak du kan anmelde der ja, men spør degselv om det er verdt det. I dem tilfellene jeg har blitt utsatt for vold selv har jeg latt være å anmelde. Senest i helga som jeg endte på sykehuset med hjernerystelse, seende ut som en nymalt låvevegg. Men jeg gidder ikke anmelde det, av forskjellige grunner 1. Jeg orker ikke avhører, rettsak, etc. (Skal love det er verre og mer press enn man tror på forhånd) 2. Jeg gidder ikke la noen aggressive kranglefanter forandre hverdagen min, og også stjele fritid 3. Jeg var selv beruset og kan ikke forklare alt i detalj. Dermed har jeg liten sjanse for å bli trodd 4. Dem oppsøker meg ikke, da klarer jeg holde meg unna. Idiotisk punkt, men uansett Fordet om det hadde vært best å anmeldt, bare for å registrert det og dem skyldige, så gidder jeg ikke det. Kan bruke tiden på å ha det gøy og komme meg videre, istedenfor å dra dette opp gang på gang. Avisa har jo allerede skrevet jeg har anmeldt, skjønner ikke hvor dem har det fra. Satser på at dem ikke tror det og skal hevne seg Endret 26. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå