okvangar Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Så en omtale av et tyskutviklet pirates-lignende spill for ikke så lenge siden (2-3 mnd). Om det var på gamer.no eller en annen site husker jeg ikke, ei heller hva spillet het. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tror det kanskje er litt skivebom, men hva med Sea Dogs II? Det har riktignok ikke kommet ut enda, og er vel ei tyskutvikla. Beklager. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 var ikke det jeg tenkte på, men passer jo forsåvidt med pirates-likheten Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sea Dogs II blir veldig spennende. Noen som husker Buccaneers? Flopp i mine øyne. Grøss. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Anno 1503? *skyte med avsagd hagle fra hofta* uansett gleder jeg meg til dette... Anno 1602 var ganske kult, selv om jeg har min original på tysk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå