Gå til innhold

Treg sms skriving på W890i

Anbefalte innlegg

Har akkuratt kjøpt meg en ny SE W890i. Men, synes den er utrolig treg å skrive sms med.

W880 var en drøm i forhold. Noen andre som har opplevd det samme? Evt. noe som kan gjøres med saken?

Vurderer faktisk å bytte mob igjen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har er W880i, og tester den opp mot en W890i nå. Merker ikke noe forskjell på SMS skrivinga..

Syntes nesten W890i virker raskere enn min W880i. Og selv om jeg ikke har noe problem med tastene på W880i, syntes jeg de er bedre på W890i.

... men tokk meg litt tid og gå ut av meldingen/menyen da de har fjernet [Tilbake] tasten! :laugh:

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at når jeg trykker på knappen så kommer det opp hvilke "tegn" som er på hver tast.

Den visningen henger ikke helt med i forhold til når jeg trykker på knappen. Ofte så kommer bokstavene, men ingen visning.

Altså litt tregt der. Opplevde aldri sånt på W880i.

Lenke til kommentar

Jeg merker at når jeg skriver fort får jeg ikke opp noen alternativer til bokstaver/ord, men det synes jeg er en god ting..

Merker noe annet, som jeg ikke vet om dere har vært borti: avogtil når jeg skriver meldinger får jeg opp beskjeden SMS 2, og så rett etterpå får jeg SMS 1. Dette skjer når jeg bare har skrevet ca 50-60 tegn, så det er ikke fordi jeg faktisk er over på neste melding. Noen som vet hva som skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...