dilma Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 beklager for en smule udiskutabel tråd, men det har seg sånn at Hardcore superstar skal spille der nå på fredag 28. mars, og jeg har drømt om å se dem dødslenge, men aner ikke hvor det er ! Noen som gidder å sette av ltt tid til å forklare meg:D?! Fint om noen kunne legge til om de er strenge på falske ID'er;P (Håper ikke det bryter mot forumreglene!?) Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Meget detaljert forklaring, Tuttebobo. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 ja, det syns jeg og! Fett om det kommer noen litt mer fyldige svar snart:D!! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rett ved stortinget. Sjekk kartet på gulesider.no. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nærmere bestemt i Øvre Vollgate. Det er bare en gatestump, så du unngår ikke å se klubben. Hvis du er ved Stortinget, krysser du bare Wessels plass, så er du praktisk talt der. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) okei, fett! da skal jeg nok klare å finne frem:D Da gjenstår det bare å se om jeg kommer inn 8-|. Noen som har no erfaring med club maiden ID-wise? Om de er strenge o.l. ?? EDIT: fett om noen slenger inn noen evt. svar helst før i kveld:P Endret 28. mars 2008 av dilma Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er vel opp og ned som alle andre steder.. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 takk for mange nyttige svar, tuttebobo!!! Jeg bare lurer på om noen har noen erfaringer! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 18 i ukedager og 20 i helger, på aldersgrense altså. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 "Fint om noen kunne legge til om de er strenge på falske ID'er;P" Neida,falske ID'r går greit,sålenge du er gammel nok... Lenke til kommentar
dilma Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 hehe, festlig:P! Kan jo legge til at det gikk bra, for de som måtte lure, og jeg beklager masinga! Var en helt vill konsert, selvom de spilte litt kort:/( er jo forståelig pga. lokalet og sånt, men men..) Noen andre som var der!? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg var der en gang rett etter at jeg hadde fylt 18 i fjor. Da var det ingen sjekk på ID (Ranheim spilte om noen bryr seg). Men så gikk jeg med en kammerat på 29 så kan ha litt med det å gjøre, men jeg så heller ingen dørvakt der og da (en hvis promille kan ha ødelagt oppfattelsen en smule). God tur, vær forbrett på litt gothere uten å mene no neggativt om dem- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå