bruno99 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tarik Elyounoussi, uten tvil.Slik jeg ser det, er han den nordmannen i Tippeligaen som har størst internasjonalt potensiale. Jeg er selv Viking-fan, om noen lurte. Han er nok den nordmannen ja.. Har sansen for Fillo jeg, syk spiller! Ja, får håpe han blir frisk snart. Syntes Singh spilte greit i dag, skal bli spennde å følge han. Fredrik Nordkvelle har også imponert. Og som jeg sa på forhånd, Demidov, imponerer stadig Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 1.Martin Fillo 2.Vadim Demidov 3.Abdelloue Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Johan Andersson tar tippeligaen med storm! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Heller Elyounossi, Demidov og Moa. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Elyonoussi er god, og det bør ikke overraske noen om han gjør det bra i år, derimot tror jeg Annan kommer til å gjøre det stort, han forsvinner mest sannsynlig til en klubb i England, Spania eller Italia i sommer noe som sier sitt. All honnør til Stabæk ledelsen som næmest "lurte" Start til å bytte Espen Olsen (rødhåra drittspiss som før spilte i HamKam) mot dette supertalentet fra Ghana! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du har tydeligvis ikke skjønt hvorfor Start gjorde det??? Det har vel kommet fram 100 ganger at de leide han ut, pga tippeligaen er et mye større utstillingsvindu. Derfor! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nå som Jaiteh har blitt frisk, er det absolutt en spiller å se opp for. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du har tydeligvis ikke skjønt hvorfor Start gjorde det??? Det har vel kommet fram 100 ganger at de leide han ut, pga tippeligaen er et mye større utstillingsvindu. Derfor! Da Start kjempet for å beholde plassen i Tippeligaen, brukte de ikke Annan en eneste gang! Det var nok Start som ikke klarte å se hvor god denne lille aggressive midtbanekjemperen er. Kanskje kunne Start klart å holde seg i toppdivisjonen om de hadde vært flinkere til å bruke spillerne sine? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Troy Perkins kommer til å imponere utover i sesongen.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du har tydeligvis ikke skjønt hvorfor Start gjorde det??? Det har vel kommet fram 100 ganger at de leide han ut, pga tippeligaen er et mye større utstillingsvindu. Derfor! Da Start kjempet for å beholde plassen i Tippeligaen, brukte de ikke Annan en eneste gang! Det var nok Start som ikke klarte å se hvor god denne lille aggressive midtbanekjemperen er. Kanskje kunne Start klart å holde seg i toppdivisjonen om de hadde vært flinkere til å bruke spillerne sine? du vet helt klart ikke hvorfor Annan var brukt lite forige sesong, han var syk/skada mesteparten av seongen tror det var malaria. Han var tenkt på midten med Doffen og så var planen å putte Strømstad på høyresida. Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skriv den du tror og diskuter i denne tråden.... Jeg tror at Mohammed Abdellaoue blir årets komet, han virker god og målfarlig noe VIF har manglet de siste årene i en spiss... Kan være leif i etternavnet Fredrik Norkvelle Lenke til kommentar
start1 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 uten tvil alanziniho han leker seg med alle han er for god for tippeligaen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Troy Perkins kommer til å imponere utover i sesongen.. Får håpe for hans del at dette ikke vil gjenta seg igjen. Endret 14. juni 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ih, det var gamle Perkins, som vi så i de første kampene. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vegard Forren Ikke like god som han var i starten av sesongen, men fortsatt nr. 17 på VG børsen. Ellers er vel Tarik Elyounoussi en hot kandidat. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Demba Nyrén! Alanzhino! Endret 16. juni 2008 av tyggys27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå