Gå til innhold

Hvem blir årets komet i Tippeligaen?

Sameboe

Anbefalte innlegg

1: Adem Güven - HamKam - Spennende spiller som kom ifra 1.divisjonsklubben Raufoss. Har ikke sett han i aksjon, men har lest diverse kampreferat og hørt med andre folk. Han virker som en komet i mine øyne. Som kan overraske mange erfarne spillere i TL med sine ballkunster.

Så enig der, han viste at han holdt solid nivå da han lekte med VIFs forsvar i fjor sommer/høst :p

Vadim Demidov (?) er og en spennende spiller, men holder en knapp på Güven av personlige årsaker, synd han gikk over til feil side av Mjøsa..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreløpig, etter å ha sett begge Rbk-kampene, har Vadim Demidov utpekt seg som enda mere glad i motstanderen sin trøye enn Riseth og Hoftun til sammen. Ellers virker han som en spillende midtstopper som liker å føre ball. Har for all del potensiale, men er spent på når en dommer skal slå ned på all trøyeholdingen hans, spesiellt ved dødball imot.

Tror Tarik blir den som tar steget opp i år. Som brannfan hadde jeg ikke blitt lei meg om han var personen som erstatter Tossaen når Tariks kontrakt går ut i 2009.

Lenke til kommentar

1. Tarik Elyonoussi (Fredrikstad) - det er ingen tvil, dette kommer til å bli Tariks definitive gjennombruddssesong. Per dags dato er han tippeligaens beste spiss (delt førsteplass med Helstad).

2. Vadim Demidov (RBK) - Rosenborg har skutt gullfuglen med Demidov. Han fremstår på mange måter som en komplett midtstopper. Det eneste han må jobbe mer med er posisjoneringsarbeidet ved innlegg. Men, det kommer nok med rutine og samkjøring av forsvarsfireren. Et fremtidig kapteinsemne.

3. Martin Fillo (Viking) - Den tjekkiske U-21-landslagsspilleren virker som en spennende type. Jeg har tro på at vi kommer til å få se flere spillere fra de traktene i årene som kommer.

4. Johan Andersson (Stabæk) - Jeg lot meg imponere av svensken under Stabæks nedsabling av LSK i forrige serierunde. Spørsmålet er bare om han kommer til å få nok spilletid mtp. at Stabæk har radarparet Nannskog/Gunnarson.

5. Jo Sondre Aas (RBK) - Unggutten fra Rennebu har to korte innhopp i årets serie og har nærmest på egenhånd skapt to mål for RBK. Jeg tror ikke det var en tilfeldighet at Real Madrid tilbød han en kontrakt i fjor. Aberet er igjen spilletid, vil Henriksen/Hamrèn gi han nok spilletid dersom Konè og (ikke minst) Steffen Iversen ikke leverer?

Lenke til kommentar
Annan eller han islendingen på Lyn.

Han på Stabæk? Få han ut av Norsk fotball! Bare se på denne videoen:

Er ikke måte på hvor mange vonde ord jeg har å si om denne karen og jeg ønsker han ditt peppern gror.

Tore Andre Gundersen (LSK) blir nok ingen hit iår ,men får han spilletid vil han nok imponere. Han trenger mer erfaring og spilletid før han er en klar toppspiller.

Lenke til kommentar
Tarik Elyounoussi, uten tvil.

Slik jeg ser det, er han den nordmannen i Tippeligaen som har størst internasjonalt potensiale.

Jeg er selv Viking-fan, om noen lurte.

Han er nok den nordmannen ja.. Har sansen for Fillo jeg, syk spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...