Gå til innhold

Hvem blir årets komet i Tippeligaen?

Sameboe

Anbefalte innlegg

1. Martin Fillo, Viking

2. Mohammed Abdellaoue, Vålerenga

3. Tarik Elyonoussi, Fredrikstad

Dette er tre spillere jeg forventer mye fra denne sesongen. Ellers tror jeg at spillere som Demidov, Austbø, L.I Strand og Tore Reginiussen kan gjøre det veldig bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Adem Güven - HamKam - Spennende spiller som kom ifra 1.divisjonsklubben Raufoss. Har ikke sett han i aksjon, men har lest diverse kampreferat og hørt med andre folk. Han virker som en komet i mine øyne. Som kan overraske mange erfarne spillere i TL med sine ballkunster.

2: Vadim Demidov - Rosenborg - Vi alle veit hva denne spilleren står for. Alt for god for Hønefoss og Adeccoligaen. Jeg tror RBK er midt i blinken for han. Han vil kanskje ikke blomstre i starten av sesongen, men etter EM-pausen, så vil denne spilleren slå til.

3: Tarik Elyounoussi- Fredrikstad - Trenger jeg si mer? Denne spilleren er perfekt for alle lag. Ikke bare er han ung, men han scorer også. Imponerende første sesong i fjor. Kanskje ser vi han på a-landslaget om 1-2 år?

4: MOA - Vålerenga - Har lenge vært i søkelyset for Vålerenga. Endelig signet dem han. MOA som kommer ifra talentfabrikken beviser at han kan matche TL-nivået. Selv om det ikke ble alt for mange nettkjenninger ifra fjor (Skeid: Adeccoligaen), så veit vi at denne mannen kan score mål. Det har han bevist i treningskampene.

5: Olivier Karekezi - HamKam - Stor spiller, ukjent for de fleste men herjet vilt med motstanderne i 2006 for Helsingborg. Man kunne alltid lukte mål når denne mannen nærmet seg 16-meteren. Han måtte dessverre vike plassen til fordel for Henke Larsson i 2007-sesongen. Så det ble ikke så mye spilletid på han. Noe som var grunnen for at han valgte nyopprykkede HamKam.

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...