GBD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 1. Martin Fillo, Viking 2. Mohammed Abdellaoue, Vålerenga 3. Tarik Elyonoussi, Fredrikstad Dette er tre spillere jeg forventer mye fra denne sesongen. Ellers tror jeg at spillere som Demidov, Austbø, L.I Strand og Tore Reginiussen kan gjøre det veldig bra Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 spiller ikke noen rolle bare det er en RBKER Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 spiller ikke noen rolle bare det er en RBKER Så da spiller det en rolle? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Spissen til Stabæk har knekt foten da Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Spissen til Stabæk har knekt foten da Tømmernes? Seriøst? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 demidov nordkvelle annan fillio Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Mame Biram Diouf, Molde FK 2nd. Demidov er også en spennende type. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) 1.Vadim Demidov 2.Jo Sondre Aas 3.Mohammed Abdellaoue Endret 28. mars 2008 av MartinF Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) 1: Adem Güven - HamKam - Spennende spiller som kom ifra 1.divisjonsklubben Raufoss. Har ikke sett han i aksjon, men har lest diverse kampreferat og hørt med andre folk. Han virker som en komet i mine øyne. Som kan overraske mange erfarne spillere i TL med sine ballkunster. 2: Vadim Demidov - Rosenborg - Vi alle veit hva denne spilleren står for. Alt for god for Hønefoss og Adeccoligaen. Jeg tror RBK er midt i blinken for han. Han vil kanskje ikke blomstre i starten av sesongen, men etter EM-pausen, så vil denne spilleren slå til. 3: Tarik Elyounoussi- Fredrikstad - Trenger jeg si mer? Denne spilleren er perfekt for alle lag. Ikke bare er han ung, men han scorer også. Imponerende første sesong i fjor. Kanskje ser vi han på a-landslaget om 1-2 år? 4: MOA - Vålerenga - Har lenge vært i søkelyset for Vålerenga. Endelig signet dem han. MOA som kommer ifra talentfabrikken beviser at han kan matche TL-nivået. Selv om det ikke ble alt for mange nettkjenninger ifra fjor (Skeid: Adeccoligaen), så veit vi at denne mannen kan score mål. Det har han bevist i treningskampene. 5: Olivier Karekezi - HamKam - Stor spiller, ukjent for de fleste men herjet vilt med motstanderne i 2006 for Helsingborg. Man kunne alltid lukte mål når denne mannen nærmet seg 16-meteren. Han måtte dessverre vike plassen til fordel for Henke Larsson i 2007-sesongen. Så det ble ikke så mye spilletid på han. Noe som var grunnen for at han valgte nyopprykkede HamKam. Endret 28. mars 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Krysser fingrene for Jo Sondre Aas! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tommy Høiland og Marcus Pedersen er to av de mest talentfulle i tippeligaen, men den som slår igjennom er Anthonny Annan og Tarik Elyonoussi Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Annan var jo en jævel på skuespiller rollen sin igår. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Likevell spilte han knallbra! Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Likevell spilte han knallbra! Ja,spilte bra.. bare så irriterende å se han filme i hver eneste situasjon! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Elyonoussi er den jeg har mest sansen for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå