Gå til innhold

Portrett av en skater - ''Pain''

escoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte det bilde veldig mye! Har vært der selv;P hehe Er en helt forferdelig skater.

Synes du har fanget en side av av skateboarding i bildet her, litt sånn "fuck det der var ikke meningen, men jeg får vel forsette".

har ikke noe å utsette på!:)

Lenke til kommentar

Enig i det. Jeg følte ikke for å kritisere effektbruken i går, siden slike effekter er så under kritikk for tiden (noe som er helt på sin plass). Av og til kan PMnormal være snill, men sjelden for snill. PMnormal er som Fantomet, hard mot de harde. Du er jo ikke hard, så...

(Ps: Som en kommentar til de som ønsker at jeg outer meg selv med fullt navn og arbeidsplass har jeg bare en ting å si: Du kan ikke finne PMnormal, PMnormal finner deg! Det er lurt å lytte til gamle jungelord)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Lær deg å utvikle dine egne finishes på bilder. Altfor mange bruker HDR (tonemapping) som en "gjør meg proff"-effekt. Hvis du blir flink i Photoshop slipper du å begrense utviklingen din, og kan lære deg å gi bildene flere karakter-preg.

Bildet er greit, men vidvinkel som regel distanserer seeren fra personen i portrettet. Dette er en effekt man må tenke over før man tar bildet.

Nå har jeg ikke fokusert på de positive sidene i bildet, så ikke bli skuffet:)

Lenke til kommentar
-cruelphoto aka nancy drew =)

Jeg trodde du var gutt. Så feil kan selv PMnormal ta :p

Det er opp til enhver enkelt å forsøke å finne fram til min identitet, men jeg synes det er feil å stå fram på den måten i mitt tilfelle. De som bryr seg kan altids finne fram til det, men jeg synes at min arbeidsplass som sådann ikke er interessant for andre, uten at jeg forsøker å skjule det aktivt.

Send meg gjerne en PM, så skal jeg si deg om du hadde rett, eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...