escoN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gikk videre i UKM med dette og to andre HDR bilder Noe konstruktiv feedback? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nok en gang et stilig og litt uvanlig bilde fra oYVINdOo. Til og med HDR-effekten er tilforlatelig, men ikke bli for opphengt i dette. Det vil til slutt ende med at bildene dine ser daterte ut, og det er de for gode til. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Synes det var stilig. Gjerne gi litt mere varme til hånda, kanskje? Bortsett fra det var det ett veldig stilig portrett ^^ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bra bildet De horisontale plankene på "tribunen" ga intrykk av "fart" i bildet. Men jeg lurer på om bildet har blitt bedre om motivet hadde stått lodrett Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det tror ikke jeg. Langtifra. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Likte det bilde veldig mye! Har vært der selv;P hehe Er en helt forferdelig skater. Synes du har fanget en side av av skateboarding i bildet her, litt sånn "fuck det der var ikke meningen, men jeg får vel forsette". har ikke noe å utsette på! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Likte dette bildet ja, synes dog område rundt albuen ser litt for hvitt ut. Kansje få bildet litt varmere? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Synes også dette var et velykket bilde. Tenkte også at hadde vært bedre i portrettformat ved første øyekast, men ser i ettertid at det ville ha vært et dumt valg. Et morsomt og meget godt bilde! Lenke til kommentar
escoN Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Takk folkens (: Tror ikke jeg vil ha bildet så "godt og varmt". Meningen er jo at man nesten skal "føle" smerten, som ikke er en god og varm stemning, men mere kaldt og hardt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Enig i det. Jeg følte ikke for å kritisere effektbruken i går, siden slike effekter er så under kritikk for tiden (noe som er helt på sin plass). Av og til kan PMnormal være snill, men sjelden for snill. PMnormal er som Fantomet, hard mot de harde. Du er jo ikke hard, så... (Ps: Som en kommentar til de som ønsker at jeg outer meg selv med fullt navn og arbeidsplass har jeg bare en ting å si: Du kan ikke finne PMnormal, PMnormal finner deg! Det er lurt å lytte til gamle jungelord) Endret 24. mars 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 PMnormal - du er nok ikke like god som fantomet til å gjemme deg (tror jeg) Dedikerte 5 minutter av tiden min til å finne det ut, og tror jeg klarte det. Skal ikke si noe her, siden du tydeligvis vil være anonym. Kan sende deg på private msg om du vil? =) -cruelphoto aka nancy drew =) Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Lær deg å utvikle dine egne finishes på bilder. Altfor mange bruker HDR (tonemapping) som en "gjør meg proff"-effekt. Hvis du blir flink i Photoshop slipper du å begrense utviklingen din, og kan lære deg å gi bildene flere karakter-preg. Bildet er greit, men vidvinkel som regel distanserer seeren fra personen i portrettet. Dette er en effekt man må tenke over før man tar bildet. Nå har jeg ikke fokusert på de positive sidene i bildet, så ikke bli skuffet:) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 -cruelphoto aka nancy drew =) Jeg trodde du var gutt. Så feil kan selv PMnormal ta Det er opp til enhver enkelt å forsøke å finne fram til min identitet, men jeg synes det er feil å stå fram på den måten i mitt tilfelle. De som bryr seg kan altids finne fram til det, men jeg synes at min arbeidsplass som sådann ikke er interessant for andre, uten at jeg forsøker å skjule det aktivt. Send meg gjerne en PM, så skal jeg si deg om du hadde rett, eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå