Nann30 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel. -GPRS: Ikke viktig. -EDGE: Ikke viktig. -Email klient: Ja. Form: -Klapp (helst) -Vekt: Ikke viktig. -"Støt/sprut/støv-sikker": Ja (helst). Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm : ikke viktig. -Touchscreen: ? Pris: Jeg har mellom 2000 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei, helst ikke. Evt billig abonnement. Diverse: -Merke: Helst Nokia eller Sony Ericson. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: ? -Infrarød port: Ikke viktig. -Blåtann (Bluetooth): Ikke viktig. -Internminne: Nok til bilder og musikk. -Minnekort: Ja, helst. -MP3: Ja. -Radio: Ja, helst. -UMTS: ? -Triband: ? -wLAN: ? - Mulighet for GPS: Nei. - Instant Messenger Ja, gjerne. -Batterilevetid: Viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg bruker mobilen først og fremst til å sende sms, og noen få samtaler. Trenger en telefon som jeg kan ta gode bilder med og som jeg kan høre på musikk med. Fint om den tåler en støyt siden jeg har en liten datter og er ganske klomsete selv også Prisen er mindre viktig, jeg er villig til å kjøpe med abonnement også dersom prisen u/abonnement er stiv. Håper noen kan gi meg gode råd Mvh Nann. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 en telefon du kanskje kan se på er den kommende sony ericsson telefonen, husker ikke helt hva den heter, tror det var C720 eller noe. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nokia 6267 kan være et alternativ med greit kamera og mp3-spiller. Om du kan gå for Skyvetelefon har Nokia 5610 veldig bra kamera (3,2 mp) og bra mp3-spiller. Sistnevnte har også medfølgende minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå