Markus1802 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei, julen 2005 fikk jeg et Koss SB 45 headset i gave, og nå er dette ødelagt, den ene høytaleren sitt feste brakk, så den fungerer, men sitter ikke fast.. Og så har jeg hørt at koss har livstidsgaranti på sine produkter, stemmer dette? Er det noe jeg kan gjøre får å få et nytt headset fra koss? Jeg har kviteringen liggende et sted. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet? Mitt sett knakk i forgårs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Koss har livstid garanti på alle sine produkter Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 hos meg har lyden sluttet å virke på det ene øret, men jeg har mistet kvitering, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det så vanskelig å skjønne hva man bør gjøre..? Ta kontakt med butikken hvor varen er kjøpt. Er det en nettbutikk, så send en mail eller fyll ut returskjema. Hvis det er en fysisk butikk så tar man med produkt og kvittering / garantibevis og oppsøker butikken. En annen ting er vel at "livstidsgarantien" til Koss er lite verdt i Norge etter siste gang de byttet importør. Les her. Hvis det er paralellimport så er det vel litt varierende praksis. Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Greit at garantien ikke dekker brukket bøyle, men du kan nok alikevel prøve å få byttet den, det værste som kan skje er jo at du får et nei, og derfor må kjøpe deg et nytt koss headset som faktisk ikke er så dyrt. Lenke til kommentar
Intoxic Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Greit at garantien ikke dekker brukket bøyle, men du kan nok alikevel prøve å få byttet den, det værste som kan skje er jo at du får et nei, og derfor må kjøpe deg et nytt koss headset som faktisk ikke er så dyrt. Koss har livstidsgaranti på sine produkter. MEN, en garanti dekker kun iboende feil som kan spores tilbake til produksjon. Dvs. at garantien gjelder feil som var der fra produktet ble produsert. Hvis ikke produsenten lover noe annet vil ikke denne feilen, en brukket bøyle dekkes av garantien. Denne er da offer for en ytre påvirkning og garantien gjelder ikke. ( Den var vel ikke knekt når du kjøpte den..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå