Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ser genialt ut, digger den nye flammekasteren allerede =P Altid plaget med hvordan en raket fra en soldier har vært nok, nå kan jeg jo bare sende raketten i retur ^^

Og seff, de som spiller spy vil få en vanskelig dag på torsdag ;)

Men på en av de archievementsene, kan du drepe med en taunt???

Lenke til kommentar
Haha, ser genialt ut, digger den nye flammekasteren allerede =P Altid plaget med hvordan en raket fra en soldier har vært nok, nå kan jeg jo bare sende raketten i retur ^^

Og seff, de som spiller spy vil få en vanskelig dag på torsdag ;)

Men på en av de archievementsene, kan du drepe med en taunt???

Det "fireball" tauten gjør tydligvis skade viss den treffer noen. Men jeg synes de har vært flinke med achivmentsene, veldig få virker randome her. Mange av unlocksene hadde alivel crit bouser på forskjellinge ting, enda ingen av dem var randome å helt greie i mine øyne, betyr vel at ingen av disse kommer til og funke på no-critt servers akkurat som kritzig. Dette er litt dumt da jeg foretrekke og spille på servere uten random crit.

Lenke til kommentar

Ja, det var mye flammer og skriking da ja. Måtte slå av lyden til slutt for å ikke bli plag til døde av det. :D

Fluesopp: vurdere å endre emnetittelen til tråden deres? Siden det ikke slipper inn flere altså.. ;)

Vi får ikke endra tittelen på vår..har ikke mer kontakt med Scorpion.. Q_Q

Lenke til kommentar

Jeg må nok dessverre avstå fra trening på søndag også, mye orientering for tiden :) Skal prøve å komme på onsdag da.

BTW: Hvordan er det med tildeling av roller? Hadde vært greit hvis vi hadde fått en fast rolle slik at vi kan trene når vi spiller public også. Jeg kan sikkert melde meg som Scout og/eller heavy.

Lenke til kommentar
Jeg må nok dessverre avstå fra trening på søndag også, mye orientering for tiden :) Skal prøve å komme på onsdag da.

BTW: Hvordan er det med tildeling av roller? Hadde vært greit hvis vi hadde fått en fast rolle slik at vi kan trene når vi spiller public også. Jeg kan sikkert melde meg som Scout og/eller heavy.

Vi skal ha 2 scouter og Wildex er en av de( han er god scout), så hvis ingen andre har stort ønske om å være 2 scout så kan jo du være det Tinmar=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Vi skal ha 2 scouter og Wildex er en av de( han er god scout), så hvis ingen andre har stort ønske om å være 2 scout så kan jo du være det Tinmar=)

Fint om folk kan si i tråden hva de har lyst å spille som. Vi hadde håpt å få avgjort det på en trening men vi må nok gi opp det ;)

Jeg kan spille som soldier eller pyro viss det blir mer clan vendlig etter updaten

Lenke til kommentar

Gah, hater orientering, kommer fra en skikkelig orienteringsfamilie, så du skal på o-festivalen eller hva det enn heter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...