wildex999 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan være med jeg, bare si når det er =P Legge det ut på steam hvis mulig(Liker at den varsler ifra når jeg er ingame osv. ^^) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Søren klype. Add meg fluesopp. Henriknrw1 Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da er meet the sniper videoen ute, der vises også en av pyroens nye våpen. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Herlig video! Lenk: http://www.gametrailers.com/player/35246.html Jeg lo veldig godt av denne . Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Her er info om pyro achivementene oh de nye våpnene. Endret 18. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, ser genialt ut, digger den nye flammekasteren allerede =P Altid plaget med hvordan en raket fra en soldier har vært nok, nå kan jeg jo bare sende raketten i retur ^^ Og seff, de som spiller spy vil få en vanskelig dag på torsdag Men på en av de archievementsene, kan du drepe med en taunt??? Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, ser genialt ut, digger den nye flammekasteren allerede =P Altid plaget med hvordan en raket fra en soldier har vært nok, nå kan jeg jo bare sende raketten i retur ^^Og seff, de som spiller spy vil få en vanskelig dag på torsdag Men på en av de archievementsene, kan du drepe med en taunt??? Det "fireball" tauten gjør tydligvis skade viss den treffer noen. Men jeg synes de har vært flinke med achivmentsene, veldig få virker randome her. Mange av unlocksene hadde alivel crit bouser på forskjellinge ting, enda ingen av dem var randome å helt greie i mine øyne, betyr vel at ingen av disse kommer til og funke på no-critt servers akkurat som kritzig. Dette er litt dumt da jeg foretrekke og spille på servere uten random crit. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hm... jeg har på følelsen at jeg vil kunne få "Autoclave" med Medic ganske lett denne helgen =P Endret 18. juni 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Haha, QA hjalp meg få den, det var gøy, en spilte pyro, resten av klanen sprang rundt og ble påtent mens jeg slokket som gal. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, det var mye flammer og skriking da ja. Måtte slå av lyden til slutt for å ikke bli plag til døde av det. Fluesopp: vurdere å endre emnetittelen til tråden deres? Siden det ikke slipper inn flere altså.. Vi får ikke endra tittelen på vår..har ikke mer kontakt med Scorpion.. Q_Q Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hm... jeg har på følelsen at jeg vil kunne få "Autoclave" med Medic ganske lett denne helgen =P Just get behine me doctor Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Overskriften må dere gjerne komme med forslag til:P Uff, sitter å venter på updaten Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg må nok dessverre avstå fra trening på søndag også, mye orientering for tiden Skal prøve å komme på onsdag da. BTW: Hvordan er det med tildeling av roller? Hadde vært greit hvis vi hadde fått en fast rolle slik at vi kan trene når vi spiller public også. Jeg kan sikkert melde meg som Scout og/eller heavy. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bah, hvorfor ligger valve så lenge etter oss? Det er 3AM valve official time nå =P Må nok vente litt på updaten da jag =/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg må nok dessverre avstå fra trening på søndag også, mye orientering for tiden Skal prøve å komme på onsdag da. BTW: Hvordan er det med tildeling av roller? Hadde vært greit hvis vi hadde fått en fast rolle slik at vi kan trene når vi spiller public også. Jeg kan sikkert melde meg som Scout og/eller heavy. Vi skal ha 2 scouter og Wildex er en av de( han er god scout), så hvis ingen andre har stort ønske om å være 2 scout så kan jo du være det Tinmar=) Endret 19. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg må nok dessverre avstå fra trening på søndag også, mye orientering for tiden Skal prøve å komme på onsdag da. BTW: Hvordan er det med tildeling av roller? Hadde vært greit hvis vi hadde fått en fast rolle slik at vi kan trene når vi spiller public også. Jeg kan sikkert melde meg som Scout og/eller heavy. Vi skal ha 2 scouter og Wildex er en av de( han er god scout), så hvis ingen andre har stort ønske om å være 2 scout så kan jo du være det Tinmar=) Fint om folk kan si i tråden hva de har lyst å spille som. Vi hadde håpt å få avgjort det på en trening men vi må nok gi opp det Jeg kan spille som soldier eller pyro viss det blir mer clan vendlig etter updaten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er vel den farlige demoen...men det er bare for at han er dritings:P Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg må nok dessverre avstå fra trening på søndag også, mye orientering for tiden Skal prøve å komme på onsdag da. BTW: Hvordan er det med tildeling av roller? Hadde vært greit hvis vi hadde fått en fast rolle slik at vi kan trene når vi spiller public også. Jeg kan sikkert melde meg som Scout og/eller heavy. Gah, hater orientering, kommer fra en skikkelig orienteringsfamilie, så du skal på o-festivalen eller hva det enn heter? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 internett hjemme funker ikke. poster fra skolen atm Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Surt, håper du får det tilbake snart. Da skal jeg inn og hente mer achivements. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå