Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 vi tar fremdeles inn folk ja Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg er Ex-medicen til QA og har spilt en del for dem, kjenner det meste av taktikker osv. Så veit hvordan en medic skal jobbe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Da tenker jeg du blir satt pris på, ihvertfall av meg=) Alle må prøvespille som sagt og får å få best mulig miljø=) Sånn.....føler meg alltid dum som ei pære etter den setningen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er ikke no prob det vøtt, jeg har deg jo på vennelista allerede Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da tenker jeg du blir satt pris på, ihvertfall av meg=)Alle må prøvespille som sagt og får å få best mulig miljø=) Sånn.....føler meg alltid dum som ei pære etter den setningen Det er jo det beste for klanen det, da, å ha bra miljø Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Huff! Glemte treninga i morgen når jeg avtalte kino med en kamerat. Regner vel med dere greier der uten meg allikevel Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 BLir kveldens trening min tryout da eller? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tror egentlig du bare kan hoppe rett inn, men det er ikke opp til meg å bestemme Lenke til kommentar
TuxyQ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 kveldens trenging er for å se hvilke roller folket skal ha men kom på, for all del. Det var litt synd den der Tinmar, kos deg på film da i det minste Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kan hende jeg kan komme litt senere hvis dere fortsatt holder på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Strindmo: Alle som er på tryout nå=) Jeg forklarte deg det i går, vi vil ha et best mulig miljø...og det er vansklig å vite hvem som passer inn og ikke etter bare en trening...... Men jeg VET vi trenger en god stabil medic=) Endret 21. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Veit jeg ikke kommer til å være stabil da... Skal jo flytte, men er GOD Neida, men... Kan dessverre ikke garantere stabilitet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) De som kommer på trening klokka. 22.00 møter på VT, de som ikke har ip og passord får det av meg på steam=) Strindmo: Tror det kommer til å gå helt greit, vi finner ut etterhvert hva som passer best osv når det gjelder tid. Endret 21. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi kommer nå til og kjøre minst to treninger i uka så alle kan komme på minst en (viss den ene dagen ikke skulle passe. I tillegg til trening 22 neste onsdag skal vi ha trening på førstkommene søndag 21. Håper dette passer for de fleste, hvis ikke så er det fint om dere gir beskjed. Håper vi kan komme skikkelig igang med treningen nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Yupp og vær så snill ikke bare stikk...forstår hvis det var små-kjedelig i dag, men si i fra alikevel=) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kunne dessverre ikke idag og fikk ikke skrevet ifra Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det går bra vet du Bare prøv å husk det til neste gang Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er trening i morgen og ikke i dag, presterte og sette steam utkallingen til trening på lørdag da kalenderen i statene (som steam bruker) har søndag som første dag i uka og ikke siste som oss, håper ikke det ble formye forvirring. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg syntes det var noe rart med datoene, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå