Xifi Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nå er jeg tilbake værtfall. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 det er ikke jeg ennå. Håper ruteren kommer idag Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Headsettet mitt er blitt litt ødelagt, den venstre ørehøytaler greia(utrolig dårlig forklart, men håper dere skjønner) har detti av resten av headsettet, har teipa det sammen igjen Men jeg vet ikke hvor lenge den holder da. Endret 18. august 2008 av Xificuz Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kjøp ett fatal1ty headsett. Konge gode headsett! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Eller Steelseries.... Støtte Fatal1ty...fysjogmeg:P Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Saitek Cyborg 5.1 Gaming Headset <3 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Creative HS-390 Headset 149,- på Datakjeden lul Endret 18. august 2008 av Beges Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Oi, her kom det mye forslag. Vet ikke helt om jeg skal å kjøpe ny egentlig, siden jeg får ny gratis av komplett, livstidsgaranti wtf . Det er vel sikkert ikke det beste headsettet egentlig, det er et KOSS SB/45 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hmmm. Lurer på hvordan arena funker i pcw.. .eller Hvordan det funker generelt... Når kommer updaten anyways? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 I kveld...den skal ihvertfall det=) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 I morgen kveld.. Vi ligger 9 eller 10 timer etter Valve Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Men hvor lang tid ligger vi før / etter valve tid da? http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Headsettet mitt er blitt litt ødelagt, den venstre ørehøytaler greia(utrolig dårlig forklart, men håper dere skjønner) har detti av resten av headsettet, har teipa det sammen igjen Men jeg vet ikke hvor lenge den holder da. Ahhh. Det vanligste problemet med Koss SB45. Det stemmer vell at du har SB45? Det samme skjedde med mitt. Har også sett flere på nettet som har samme headsett, som har ødelagt det på samme plass. Når det gjelder nytt headset så ville jeg vurdert Creative Fatal1ty. Problemet med det er at klokkene er litt små å de kan bli vonde i lengden. Endret 19. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Headsettet mitt er blitt litt ødelagt, den venstre ørehøytaler greia(utrolig dårlig forklart, men håper dere skjønner) har detti av resten av headsettet, har teipa det sammen igjen Men jeg vet ikke hvor lenge den holder da. Ahhh. Det vanligste problemet med Koss SB45. Det stemmer vell at du har SB45? Det samme skjedde med mitt. Har også sett flere på nettet som har samme headsett, som har ødelagt det på samme plass. Når det gjelder nytt headset så ville jeg vurdert Creative Fatal1ty. Problemet med det er at klokkene er litt små å de kan bli vonde i lengden. Igjen, Fatal1ty headsettet er konge! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hmmm. Lurer på hvordan arena funker i pcw Det funker ikke i pcw. Å spille pcw på arena-maps er som å spille pcw på duel_duel2 eller dm_idac. Det skjer bare ikke. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da er jeg med i TACG, var på første kamp i dag, selv om vi tapte var det en god kamp. MoBu er så godt som oppløst nå Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ok, jeg fikk tilbake ruteren idag, men jeg har flyttet ned i kjelleren og kabelen jeg har lagt ned dit funker ikke på dette tidspunktet, skal se mer på det imorgen. ond kabel Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er dette det creative headsettet det samme? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335463 eller burde jeg kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340162. Jeg kjøper helst fra komplett.no, siden jeg bare bor 10 min unna lageret (hentebua). Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Blir ikke med på kamp i dag... Men please, klask til den jævla sniperen deres! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Oooooooooooog der er jeg tilbake igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå