swikstor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hei tf2 gamers! Noen som kan raskt oppdatere meg på statusen deres? (lat+dårlig tid til og lese gjennom 19 sider med innlegg) har dere compoer? er det noen aktivitet her? osv. Jeg vil veldig gjærne bli med på treningsøkter og hva enn annet dere foretar dere. Har gamet tf2 sammen med et fåtall av venner og kjente i flere mnd. Men føler at dette blir for lite og vil ha litt mer dybde i spillinga. Kansje da på klannivå. (jeg tror jeg begynner og bli nærd ) Jeg digger hvor strategisk tf2 er, og er på utkikk etter personer som kan bli med og teste ut strategier og se hva som er bra i hvilke tilfeller. Har lest mye om forskjellige strategier og har selv også pønsket ut noen, og det er vanskelig og få testet dette ut på en publicserver. Håper dere har litt samme intensjoner med klanen, og ikke bare satser på storming som i en viss annen modifikasjon av HL. Kan spille de fleste hverdager etter 5, med noen unntak. Helgene er ikke uaktuelt, men kan på langt nær spille da i samme grad som i hverdagene. Må eventuelt planlegges. Thnx in advance for svar. EDIT: Klasser jeg ser meg selv relativt god på: Scout (offence) Engy (defence, support offence) Medic (heavy/medic combo offence) Demoman (defence, support offence) Klasser jeg er mindre god på: Spy, suger maxx. Endret 8. august 2008 av Kion Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis du er intrestert i å spille med oss så kan du bare gi oss steam id'en din så vi kan adde deg på steam, eller så kan du bare adde meg fra steam profilen min som det er linket til i signaturen så kan vi snakke litt mer. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bra match i går, imponerende spilt av dere. Dere har blitt mye flinkere siden sist vi spilte mot dere. Takk for kampen, må si det gikk bedere enn jeg hadde forventet, men klarte ikke å få det til på pro_granary da :/ Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) http://img135.imageshack.us/img135/5439/tacglayoutnv6.png Jeg er nå med I TACG! Endret 10. august 2008 av Gaarulf Lenke til kommentar
realnils Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva? Blir det ikke noe av Monkey Business nå da? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ikke det jeg vet om. Det var ingen som ville satse. Var ingen online, og de som var online snakka ikke. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis du er intrestert i å spille med oss så kan du bare gi oss steam id'en din så vi kan adde deg på steam, eller så kan du bare adde meg fra steam profilen min som det er linket til i signaturen så kan vi snakke litt mer. Steam ID : Indian Companion! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg blir borte noen dager, tror ikke jeg rekker kampen mot Eejit2. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Da er den siste hardbarka fra MoBu med her også. Har bare 4 kvelder til, så kan jeg være aktiv igjen Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ruteren vår røyk i tordenvær og da kommer jeg ikke online før vi har fått nytt fra telenor Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Da nermer Heavy updaten seg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Håper Heavy får noe mer PCW vennlig da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg syns Heavy er meget pcw-vennelig hvis den rette styrer han=) Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg syns Heavy er meget pcw-vennelig hvis den rette styrer han=) Ja, det har du helt rett i. Bare se på 4k. Da de hadde riemu på laget brukte de alltid heavy, og du kan selv se hvor bra det gikk for dem Synes forøvrig Ent gjorde en god jobb i går Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jojo! Var ikke det jeg mente! Mener bare at alt ikke dreier seg om crits. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Vi snakker heller ikke om crits=) Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jojo! Var ikke det jeg mente!Mener bare at alt ikke dreier seg om crits. Jepp. Håper bare at han får noe som ikke gjør han ubrukelig med medic (en av tingene de ville fikse var jo at heavy skulle klare seg uten medic) Endret 13. august 2008 av saitaM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg syns Heavy er meget pcw-vennelig hvis den rette styrer han=) Ja, det har du helt rett i. Bare se på 4k. Da de hadde riemu på laget brukte de alltid heavy, og du kan selv se hvor bra det gikk for dem Synes forøvrig Ent gjorde en god jobb i går I går synes jeg ikke han gjorde det så bra. Han hadde litt nettproblemer. Og jeg VET at "Ent" satt å bannet for seg selv mens han spilte Endret 13. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ville bare varsle om at jeg fortsatt sitter uten nett, men håper å få et ganske snart Dere alle savner meg sikkert SÅÅÅÅÅ mye *host* Uansett, nettopp startet på Høgskolen i Narvik, Datateknikk Bachelor, så jeg sitter i en leilighet i Narvik, og venter på at huseier skal ordne med nett. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg kommer tibake på lørdag kveld eller søndag morgen, så da blir det spilling :] og skole da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå