Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------

Anbefalte innlegg

Hei tf2 gamers!

Noen som kan raskt oppdatere meg på statusen deres? (lat+dårlig tid til og lese gjennom 19 sider med innlegg) har dere compoer? er det noen aktivitet her? osv.

Jeg vil veldig gjærne bli med på treningsøkter og hva enn annet dere foretar dere. Har gamet tf2 sammen med et fåtall av venner og kjente i flere mnd. Men føler at dette blir for lite og vil ha litt mer dybde i spillinga. Kansje da på klannivå. (jeg tror jeg begynner og bli nærd :p )

Jeg digger hvor strategisk tf2 er, og er på utkikk etter personer som kan bli med og teste ut strategier og se hva som er bra i hvilke tilfeller. Har lest mye om forskjellige strategier og har selv også pønsket ut noen, og det er vanskelig og få testet dette ut på en publicserver. Håper dere har litt samme intensjoner med klanen, og ikke bare satser på storming som i en viss annen modifikasjon av HL.

Kan spille de fleste hverdager etter 5, med noen unntak. Helgene er ikke uaktuelt, men kan på langt nær spille da i samme grad som i hverdagene. Må eventuelt planlegges.

Thnx in advance for svar.

EDIT:

Klasser jeg ser meg selv relativt god på:

Scout (offence)

Engy (defence, support offence)

Medic (heavy/medic combo offence)

Demoman (defence, support offence)

Klasser jeg er mindre god på:

Spy, suger maxx.

Endret av Kion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er intrestert i å spille med oss så kan du bare gi oss steam id'en din så vi kan adde deg på steam, eller så kan du bare adde meg fra steam profilen min som det er linket til i signaturen så kan vi snakke litt mer.

Lenke til kommentar
Bra match i går, imponerende spilt av dere. Dere har blitt mye flinkere siden sist vi spilte mot dere. :)

Takk for kampen, må si det gikk bedere enn jeg hadde forventet, men klarte ikke å få det til på pro_granary da :/

Lenke til kommentar
Hvis du er intrestert i å spille med oss så kan du bare gi oss steam id'en din så vi kan adde deg på steam, eller så kan du bare adde meg fra steam profilen min som det er linket til i signaturen så kan vi snakke litt mer.

Steam ID : Indian Companion!

Lenke til kommentar
Jojo! Var ikke det jeg mente!

Mener bare at alt ikke dreier seg om crits.

Jepp. Håper bare at han får noe som ikke gjør han ubrukelig med medic (en av tingene de ville fikse var jo at heavy skulle klare seg uten medic)

Endret av saitaM
Lenke til kommentar
Jeg syns Heavy er meget pcw-vennelig hvis den rette styrer han=)

Ja, det har du helt rett i. Bare se på 4k. Da de hadde riemu på laget brukte de alltid heavy, og du kan selv se hvor bra det gikk for dem :)Synes forøvrig Ent gjorde en god jobb i går :p

I går synes jeg ikke han gjorde det så bra. Han hadde litt nettproblemer. Og jeg VET at "Ent" satt å bannet for seg selv mens han spilte :lol:

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Ville bare varsle om at jeg fortsatt sitter uten nett, men håper å få et ganske snart :) Dere alle savner meg sikkert SÅÅÅÅÅ mye :D

*host* Uansett, nettopp startet på Høgskolen i Narvik, Datateknikk Bachelor, så jeg sitter i en leilighet i Narvik, og venter på at huseier skal ordne med nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...