Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg er selv over 20 så er ganske enig med deg i alderen du sier. Prøver å få til dette for morro, være kanskje med i en eller annen liga hvis det er intresse. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis du er med på det med alder kan jeg bare glemme det, siden jeg bare er 14, snart 15. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Skulle kanskje hørt hvor gamle resten er, men jeg personlig går mer utifra åssen personen er osv.=) du finner 20-åringer som oppfører seg som 11 åringer også...du ser poenget mitt. I starten er det ment å være morsomt og se åssen vi spiller sammen. Så få vi ta det derfra. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) skal ikke påstå at alderen har alt å si, som nevnt finner man 25åringer som oppfører seg som om de var 14.. selv er jeg snart halveis til 50. men uansett, si ifra hvis det blir noe;) vi kan jo starte med en gjeng å se, så tar vi det derifra.. jeg spiller de fleste klasser godt, men liker best soldier og scout. Endret 22. april 2008 av lokalen Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir som realnils sa, deilig m litt mer norsk deltakelse i tf2-samfunnet. Men kunne ikke dere fått opp en link til gruppa deres i førstetråden her da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 kommer til å sende rundt om i kveld eller morra, så får vi hjul på showet her Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 bare si ifra, får endelig ny pc om et par dager så da blir det ekstra knall med tf2 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Morsomt at du heter Lokalen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Svenske servere med flinke folk Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hehe, har hatt det nicket lenge før tf2 i det hele tatt var en realitet.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Nå har jeg sendt rundt pmer til folket her, si i fra hvis en av dere ikke har fått pm:) Så må vi finne et navn på klanen, jeg liker det best når alle har noe de skal ha sagt...så vi finner ut av det sammen=) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Dette blir snakke-tråden våres...vi burde prøve å få samles på en server en kveld og hvilken dager passer det fpr folket? Lenke til kommentar
TuxyQ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hei Hvis folket har lyst så har jeg en server som kjører TF2, bare å si i fra hvis man har lyst til å låne den, så kan det lett settes opp den kan fåes tak i ved å koble seg til expid.net:27015 jeg er forsovet også intressert i å bli med edit: satt opp status side også nå http://www.gametracker.com/server_info/78.129.199.105:27015/ Endret 8. mai 2008 av thor_erik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 5-6 tror jeg, men ingen har svart på det med å treffes en kveld ennå Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er med (omtrent) når som helst. Håper de andre også svarer snart så vi kan få stifta klanen. Er temlig hekta på å få igang dette. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 okei skal vi bare komme oss på quakenettet, jeg foreslår kanalen tf2.norge på quakenet har joinet, og venter dere Lenke til kommentar
Koomin Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er gjerne med. Jeg kalles for Koomin på steam. Trives best med engineer og spy (selv om jeg ikke er så voldsomt flink, og spesielt ikke som spy.) Spiller gjerne kvelder. Om det passer eller ikke den aktuelle kvelden er vanskelig å si før den kvelden er der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Melder meg på. Har lang klan erfaring: Cod4,Css, CS 1.6, TF2 2klane,Frontlines fuel of war. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Det høres bra ut=) Skal føre opp alt når jeg kommer hjem igjen i dag Og quakenett of course Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå