wildex999 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takker folkens =) Hadde det fint i går ja ^^ Sitter bare å venter på at nextgentel skal få fiksa nettet mitt =P Håper de gjør det i dag =/ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takker folkens =) Hadde det fint i går ja ^^ Sitter bare å venter på at nextgentel skal få fiksa nettet mitt =P Håper de gjør det i dag =/ I samme situasjon som meg? Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hele laget vår mister nettet Får håpe at det bedrer seg så fort som mulig for begge dere to, savner å spille med dere (enda jeg ikke fikk spilt all verdens med deg da Bata) Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takker folkens =) Hadde det fint i går ja ^^ Sitter bare å venter på at nextgentel skal få fiksa nettet mitt =P Håper de gjør det i dag =/ I samme situasjon som meg? Er ikke sikker på din situasjon men for meg så er det at fattern klarte å GLEMME å betale regningen, så hastighetene ble satt ned til 15kb/s, tar ca 5 minutter å laste inn vg.no. Han betalte på Torsdag, så de skulle ha klart å få det opp innen nå =/ Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takker folkens =) Hadde det fint i går ja ^^ Sitter bare å venter på at nextgentel skal få fiksa nettet mitt =P Håper de gjør det i dag =/ I samme situasjon som meg? Er ikke sikker på din situasjon men for meg så er det at fattern klarte å GLEMME å betale regningen, så hastighetene ble satt ned til 15kb/s, tar ca 5 minutter å laste inn vg.no. Han betalte på Torsdag, så de skulle ha klart å få det opp innen nå =/ Du får ringe å mase på dem. Å mase kan gjøre underverker. Hele denne klanen ble startet pga masing :!: Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uheldig møte med sentry Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vil jeg og vite! Må nesten komme inn på Vent bare for å høre på Wildex Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skal jeg synge en sang for dere? =P *Bæ bæ lille lam...* Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 ... og sefølgelig med en gang wildex var tilbake så took hovedkortet til Chopin kvelden. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ironiens muntre gleder! Kan sikkert steppe inn for Chopin om dere sliter, helt til jeg får svar ifra noen klaner om PCw og slikt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hurra, skulle hatt skjermkortet for 2 dager siden, men neida. Komplett har enda ikke sendt SMS eller e-mail om at jeg kan hente det, ikke noe utsettelse heller Håper jeg får det i mårra værtfall, jeg føler jeg har ventet altfor lenge på det skjermkortet nå Btw: Er det noe viktig jeg må huske på når jeg skal skifte skjermkort, hvis noen her kan dette? :] Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det noe viktig jeg må huske på når jeg skal skifte skjermkort, hvis noen her kan dette? :] Før du gjør noe så avinstallerer du drivern til det gamle kortet. Så skrur du av maskinen og bytter kort. Husk å koble strøm til skjermkortet!!! Så starter du opp maskinen og installerer driver til det nye kortet. Det er vel det Hvilket kort har du bestilt, hva hadde du før? Hvordan hovedkort, CPU og ram har du? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg hadde 2 stk. Sapphire Radeon X1600XT, men kjøpe Sapphire Radeon HD 4870. CPU: DualCore AMD Athlon 64 X2 4800+ Hovedkort: MSI K9A2 Platinum RAM: 3 GB Kingston DDR2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bra valg av nytt kort Hint: se på signaturen min Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hehe :] tenkte jeg skulle kjøpe noe bra når jeg først kjøpte noe. :] Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da har jeg fått skjermkortet. Så nå blir det spilling :] Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Martar : Muligheter for at du setter på BBall bana etter kamper etc? skøy å trene på. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Nå har vi sonva litt i varmen her. Vi får våken opp igjen her, trening i morra igjen. EDIT: sikkert mulig å fikse det, Gaarulf. Endret 26. juli 2008 av saitaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå