Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt ny info: Vi har en ny klan sammen med oss [L-TF2] som kommer til å trene sammen med oss...med det mener jeg trenings-kamper der vi trener taktikk osv. Og støtter hverandre med hjelp osv.

Dette gjør vi pga. at både ledern for L-TF2 og meg er nye i dette og trenger treningen og jeg tror det er bra vi har noen som vi kan trene sammen med.

Håper dette faller i smak hos resten, hvis ikke så rop ut=)

Få oss et eget forum etter hvert og mer...planer har vi ihvertfall.

Og jeg har lyst til at vi skal melde oss på higlander-cup( der man må ha 1 fra hver gruppe )...så der er det 9 vs 9, men vi trenger trening først, men grunnen til at jeg nevner dette er at vi må få fingern ut av det mørke hullet og begynne å komme på trening for alvor.

Lenke til kommentar
Litt ny info: Vi har en ny klan sammen med oss [L-TF2] som kommer til å trene sammen med oss...med det mener jeg trenings-kamper der vi trener taktikk osv. Og støtter hverandre med hjelp osv.

Dette gjør vi pga. at både ledern for L-TF2 og meg er nye i dette og trenger treningen og jeg tror det er bra vi har noen som vi kan trene sammen med.

Håper dette faller i smak hos resten, hvis ikke så rop ut=)

Få oss et eget forum etter hvert og mer...planer har vi ihvertfall.

Og jeg har lyst til at vi skal melde oss på higlander-cup( der man må ha 1 fra hver gruppe )...så der er det 9 vs 9, men vi trenger trening først, men grunnen til at jeg nevner dette er at vi må få fingern ut av det mørke hullet og begynne å komme på trening for alvor.

Går sikkert bra det, hadde vært kult og prøve highlander ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...