Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Såklart, skal gjøre det nå=) Det er gjort:D Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da får jeg laste ned VT jeg da :] og add meg også, hvis du ikke har gjort det da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 NÅ HAR VI SERVER har deg Xifi og legg til TACG foran navnet ditt:P Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Server til tf2 eller vt? Grattis! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 server til TF2...jeg skal betale for VT, du må bare rope ut til meg=) Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, da har vi server. Skal vi prøve å få til en pcw i morra? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Kan vi godt=) Og send meg en pm de som vil være med å betale på servern...er ikke nødvendig, men jeg spør for det=) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Litt ny info: Vi har en ny klan sammen med oss [L-TF2] som kommer til å trene sammen med oss...med det mener jeg trenings-kamper der vi trener taktikk osv. Og støtter hverandre med hjelp osv. Dette gjør vi pga. at både ledern for L-TF2 og meg er nye i dette og trenger treningen og jeg tror det er bra vi har noen som vi kan trene sammen med. Håper dette faller i smak hos resten, hvis ikke så rop ut=) Få oss et eget forum etter hvert og mer...planer har vi ihvertfall. Og jeg har lyst til at vi skal melde oss på higlander-cup( der man må ha 1 fra hver gruppe )...så der er det 9 vs 9, men vi trenger trening først, men grunnen til at jeg nevner dette er at vi må få fingern ut av det mørke hullet og begynne å komme på trening for alvor. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Se hva jeg kom over http://www.catchgamer.no/?module=news&...amp;newsId=7742 Jeg får ikke vært med selv, men kanskje noen av dere andre får det til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Here comes the Dominator :!: Går jo bare ut på å dominere folk, jeg vil heller dominere lag:P Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Litt ny info: Vi har en ny klan sammen med oss [L-TF2] som kommer til å trene sammen med oss...med det mener jeg trenings-kamper der vi trener taktikk osv. Og støtter hverandre med hjelp osv.Dette gjør vi pga. at både ledern for L-TF2 og meg er nye i dette og trenger treningen og jeg tror det er bra vi har noen som vi kan trene sammen med. Håper dette faller i smak hos resten, hvis ikke så rop ut=) Få oss et eget forum etter hvert og mer...planer har vi ihvertfall. Og jeg har lyst til at vi skal melde oss på higlander-cup( der man må ha 1 fra hver gruppe )...så der er det 9 vs 9, men vi trenger trening først, men grunnen til at jeg nevner dette er at vi må få fingern ut av det mørke hullet og begynne å komme på trening for alvor. Går sikkert bra det, hadde vært kult og prøve highlander ja. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fluesopp : Jeg burde nok ta vekk L-Tf2 Det er noe jeg bruker for å vise at jeg er VIP på Lethal Zone sine servere. Vi har fremdeles ikke noe navn. Uansett, håper på ett godt og tett samarbeid. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har vi fast class, isåfall hvilke har vi? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jupp, vi har faste klasser=) Eg er demo-mannjen Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er somregel Soldier eller Pyro Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Medic, i alle fall fram til jeg får nett... Tror jeg? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Du er medic ja, ingen andre får lov så lenge du er det Har vi 2 faste scouts? vet at wildex er en av de, men har vi en fast til? Vi skal bruke 2 scouts når vi angriper ihvertfall=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå