Gaarulf Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg vil ikke starte egen klan fordi jeg ikke vil være leder og sånn... Men om noen andre vil være med å administrere så blir jeg med! Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vi i TACG kan sikkert hjelpe dere med og komme igang, enda vi er i startsgropa selv, men som det ble sagt, vi trenger flere norske spillere/claner i TF2. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg og Xavvy driver å spiller en del sammen, og det er mye morsommere å spille sammen. Føler også at jeg presterer bedre. Kunne sikkert ha administrert en klan selv, men har null peiling på det. Hvor streng skal jeg være, hvor skal jeg starte, hva skal jeg starte med etc. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg vet åssen du har det...men jeg tok med saitam på laget og syns det er mye lettere etter han hoppet inn sammen med meg. Så velger du egne taktiske ledere hvis du ikke vil være selv da=) Og respekt for treninger osv. er en selvfølge og jobbe for et godt miljø=) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vel. Får vel bare hoppe i det da... Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vel. Får vel bare hoppe i det da... Lykke til =) Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når er det trening i dag? Og blir det noe av? Regnet med at de fleste skulle se EM-finalen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hvis det er EM-finale vil jeg være så snill å si at de som vil i dag kommer og de som vil se EM gjør det=) Kl.20.00 i Norsk tid er treningen Endret 29. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Man kan se på kampen mens man venter på å respawne Endret 29. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da jobber vi får å få vår egen server. Alt vi trenger å finne ut nå er hvordan vi skal få betalt sammen sånn at det ikke bare blir en som enner opp med det ansvaret. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Servern er skaffet=) Jeg betaler i morra! 14slots....da har vi plass til å ta opp kampen osv. Endret 1. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I Team Fortress ofiselle blogg bekreftes det at heavy er neste update classe. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjere venner, jeg blir desverre borte de neste dagene. Skal treffe litt slekt å greier. Regner med å være online igjen på mandag men kan ikke garantere noe. Får håpe ting ikke stopper opp uten meg (men vent med den første seieren til jeg kan være med får den vil jeg oppleve :!: ) Gleder meg allerede til å komme tilbake (huff dette høres ut som et avskjedsbrev). Dere får kose dere med serveren i mens. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg kommer til å savne pratinga di ihvertfall, Jeg skal gjøre så godt jeg kan Martar, servern er oppe når du kommer hjem...rettere sagt vi får den i morra=) Håper du får en fin tur sammen med familien Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Beklager at jeg ikke sa fra, jeg er på ferie, men kommer hjem til Onsdagstreningen Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da er jeg tilbake fra USA Fluesopp, håper å få skjermkortet så for som mulig. Der er en stud siden jeg har spilt nå så jeg er nok ikke så god som jeg var, men det skal nok ikke ta så lang tid før jeg får det til :] Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Godt å høre:D Trening i morra kl.20.00 Beklager tregheten min angående server, jeg regner med å ha den klar til trening i morra. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 I have a question, Hvilket program bruker vi til å kommunisere med? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Vi bruker VT og Steam=) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fluesopp : Muligheter for at du kan adde meg på steam? Steamid er Gaarulf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå