saitaM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hyggelig å se at det har blitt mer liv her. Jeg har jo somsagt etterlyst at vi må bli flinkere til å snakke sammen her. Men vi må aktivisere flere av medlemmene våret på forumet her også. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hyggelig å se at det har blitt mer liv her. Jeg har jo somsagt etterlyst at vi må bli flinkere til å snakke sammen her. Men vi må aktivisere flere av medlemmene våret på forumet her også. Signeres, mer aktivitet generelt, nå er jo jeg desverre ikke noe stor bidragsyter når det kommer til aktivitet, desverre... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Sånne ting tar litt tid, men jeg har tro på at sånt bedrer seg etter hvert=) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Dette hadde vært no ja... Digger TF2 spiller det minst 3 timer om dagen annenhver uke Før Pyro-updaten kom, og alle ble helt hypa på Pyro var det den jeg spilte mest som. Nå spiller jeg for det meste som Sniper, eller Engineer eller Pyro. Det kommer helt ann på hva laget trenger. Jeg har omtrent 45 timer playtime på pyro, 23 timer sniper, 18 timer engineer, 10 timer medic, og så stuper det ned på de andre klassene. Så hvis dere trenger en god pyro eller sniper, please PM meg Av bragder kan jeg skilte med maks poeng som ser slik ut: Pyro: 26 Sniper: 36 Medic: 68 EDIT: Jeg kan desverre kun spille annenhver uke. Legg meg til på Steam! Brukernavn er toot_toot Endret 26. juni 2008 av pululf Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Tar ikke inn folk lengre, men vi snakker om å lage en gruppe for de som vil spille alikevell. Så jeg legger deg til jeg=) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fluesopp : Kunne du legge til meg i den gruppa som vil spille alikevell? Steam navn er Gaarulf. Hadde vært tøft med ett reservelag eller lignende. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Yupp, jeg legger deg til=) Sånn jeg tenker så blir "reserve-laget" et eget lag, så vi har 2 lag. Håper med tiden at det laget også har treninger( sammen alle sammen og som eget lag), spille kamper osv.=) Og at vi bruker hverandre i kamper hvis vi ikke har nok folk, ser ikke problemer med å ha flere lag...så lenge vi sammarbeider og PRATER sammen( sorry for store bokstaver noen plasser...men caps slår seg på av og til ) Og sier i fra hvis man vet man blir sen eller ikke kan møte opp osv. Og SaitaM har like mye å si som meg( hvis vi skal gå utifra "lederen", hater det der) Så info. om kamper og andre ting kan like godt komme fra han som meg. Vi har 2 taktiske ledere...OB og Lokalen...Vil gjerne bytte ut OB med en annen, siden han ikke har vært her på en liten evighet og lurer på hva dere andre mener om dette? Og hvem som passer bra til det? Endret 26. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Har fortsatt ikke hørt noe fra P*K, så om det blir kamp er høyst usikkert men jeg avlyser ingenting før jeg får høre fra de at det ikke passer. EDIT: Ok, det er ikke helt sikkert om det blir i kveld, men blir det så blir det senere. Endret 26. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel, stiller gledelig opp på ett eventuelt reserve lag. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vil si at Martar ville ha passet som en god taktisk leder. De gangene jeg har spilt kamper er det på en måte han som har vært "in-charge". Det virker også som han kan en del om diverse taktikker og greier. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Vel, stiller gledelig opp på ett eventuelt reserve lag. Reserve-lag blir litt feil ord siden dere skal spille kamper osv. Men om vi klarer å ha en stor klan så kan det bli artig det:D Enig i det du sier Tinmar....han prater litt under kamper ja :!: ( noe som er positivt ) Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vil si at Martar ville ha passet som en god taktisk leder. De gangene jeg har spilt kamper er det på en måte han som har vært "in-charge". Det virker også som han kan en del om diverse taktikker og greier. Må si meg helt enig der Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 TACG2 eller noe da Men uansett, håper på at det blir ordning til slutt. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg kan trekke meg foreløpig. Har jo nicht nettr! Endret 27. juni 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du trenger ikke trekke deg, vi skjønner at det tar litt tid med nettet. Er jo noen andre som har vært litt ut og inn også og det går greit. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg mener, det er vel litt kjipt for de som står i kø for å komme inn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Du er i laget så enkelt, er ikke noe å diskutere,,,vil ikke høre om du har noe å si på det heller:P YOU ARE ON THE TEAM!!!! Nå kjøpe jeg meg et Steelseries 4H...håper det er bra lyd på det...lillebroren har fått bra kritikk ihvertfall....så endelig er jeg har jeg mic og det er flaut å være "leder" å ikke ha mic:S Endret 27. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Som Fluesopp sier så er du med. Og uansett hvis vi skulle tenke på å ta inn en annen, så ville vi tatt in en medic med erfaring da det er det vi trenger, så da er vi vel tilbake på deg igjen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kunne og tenkt meg å være med på ett reserve lag om det er plass. Steam ID er Xavvy så bare add meg om du/dere har spørsmål. Lenke til kommentar
guste Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kunne og tenkt meg å være med på ett reserve lag om det er plass. Steam ID er Xavvy så bare add meg om du/dere har spørsmål. ser at flere har spurt om å få bli med på "reservelaget" hvorfor ikke starte egen klan? flere norske klaner trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå