Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyggelig å se at det har blitt mer liv her. Jeg har jo somsagt etterlyst at vi må bli flinkere til å snakke sammen her. Men vi må aktivisere flere av medlemmene våret på forumet her også.

Signeres, mer aktivitet generelt, nå er jo jeg desverre ikke noe stor bidragsyter når det kommer til aktivitet, desverre...

Lenke til kommentar

Dette hadde vært no ja... Digger TF2 spiller det minst 3 timer om dagen annenhver uke :)

Før Pyro-updaten kom, og alle ble helt hypa på Pyro var det den jeg spilte mest som. Nå spiller jeg for det meste som Sniper, eller Engineer eller Pyro. Det kommer helt ann på hva laget trenger. Jeg har omtrent 45 timer playtime på pyro, 23 timer sniper, 18 timer engineer, 10 timer medic, og så stuper det ned på de andre klassene.

Så hvis dere trenger en god pyro eller sniper, please PM meg :) Av bragder kan jeg skilte med maks poeng som ser slik ut:

Pyro: 26

Sniper: 36

Medic: 68

EDIT: Jeg kan desverre kun spille annenhver uke. Legg meg til på Steam! Brukernavn er toot_toot

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Yupp, jeg legger deg til=)

Sånn jeg tenker så blir "reserve-laget" et eget lag, så vi har 2 lag.

Håper med tiden at det laget også har treninger( sammen alle sammen og som eget lag), spille kamper osv.=)

Og at vi bruker hverandre i kamper hvis vi ikke har nok folk, ser ikke problemer med å ha flere lag...så lenge vi sammarbeider og PRATER sammen( sorry for store bokstaver noen plasser...men caps slår seg på av og til :tease: )

Og sier i fra hvis man vet man blir sen eller ikke kan møte opp osv.

Og SaitaM har like mye å si som meg( hvis vi skal gå utifra "lederen", hater det der)

Så info. om kamper og andre ting kan like godt komme fra han som meg.

Vi har 2 taktiske ledere...OB og Lokalen...Vil gjerne bytte ut OB med en annen, siden han ikke har vært her på en liten evighet og lurer på hva dere andre mener om dette?

Og hvem som passer bra til det?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke hørt noe fra P*K, så om det blir kamp er høyst usikkert men jeg avlyser ingenting før jeg får høre fra de at det ikke passer.

EDIT: Ok, det er ikke helt sikkert om det blir i kveld, men blir det så blir det senere.

Endret av saitaM
Lenke til kommentar

Du er i laget så enkelt, er ikke noe å diskutere,,,vil ikke høre om du har noe å si på det heller:P YOU ARE ON THE TEAM!!!!

Nå kjøpe jeg meg et Steelseries 4H...håper det er bra lyd på det...lillebroren har fått bra kritikk ihvertfall....så endelig er jeg har jeg mic og det er flaut å være "leder" å ikke ha mic:S

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Kunne og tenkt meg å være med på ett reserve lag om det er plass. Steam ID er Xavvy så bare add meg om du/dere har spørsmål.

ser at flere har spurt om å få bli med på "reservelaget"

hvorfor ikke starte egen klan?

flere norske klaner trengs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...