Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Enig i den...veldig morro gjentas med glede=) Lenke til kommentar
guste Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hei, vi i P*K vil gjerne spille mot dere en dag hvis dere er intereserte Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Haha, takker for kampen guttar. 2x spy ftw? Det må som sagt gjentas, god øvelse for oss begge Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 hei, vi i P*K vil gjerne spille mot dere en dag hvis dere er intereserte Såklart vil vi det=) Vi er gode å øve aimen på Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg var å så Hulken jeg, men skulle ellers vært med på kampen... (Tøff film) Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Haha, takker for kampen guttar.2x spy ftw? Det må som sagt gjentas, god øvelse for oss begge Ja dette var gøy, også historisk med våre to første wins i en kamp. Syntes vi spilte ganske bra da alt funka, men kampen viste også at vi har veldig mye å trene på. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Meh. Har ikke nett. Vi klarer jo sikkert å slå den P*K gjengen, har vært med på rumpesparking av dem før jeg. Endret 24. juni 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hei, vi i P*K vil gjerne spille mot dere en dag hvis dere er intereserte Vi er intreserte i flere kamper, bare si fra når det passer for dere så skal vi prøve og skrape sammen et lag. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Det passer nesten alltid for oss, legg meg gjerne til på steam. ID: [P*K] Bjarnfinn Endret 24. juni 2008 av PootieTang Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Da var jeg tilbake Var litt inne på steam i helga og men da var jeg på lan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Vet ikke om jeg får vært med på trening pga. magen min er ikke helt stødig. Og til Søndags-treningen har jeg mic....skulle kjøpe i dag, men pga. magen ble det ikke noe av:( Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det passer nesten alltid for oss, legg meg gjerne til på steam.ID: [P*K] Bjarnfinn Har lagt deg til. Skal høre rundt med folket om når det passer. Vi er ganske gira på å få spilt flere matcher. Håper på at du blir fort bra igjen da Fluesopp. God bedring. Endret 25. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Idag var jeg visst borte også, noe IRL greier. Blir borte i hele neste uke så da kan jeg ikke til søndag, til onsdag eller til neste søndag. Håper folk tolererer dette Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Idag var jeg visst borte også, noe IRL greier.Blir borte i hele neste uke så da kan jeg ikke til søndag, til onsdag eller til neste søndag. Håper folk tolererer dette Går bra det. Vi er jo ikke helt nazi på sånt...... enda . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 "Alle skal stå som perler på snor"...eller noe i den duren:P Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Denne perla har fått beskjed fra canal digital at montering nærmer seg, kjempesaker, da blir det å føye seg inn i rekka vøtt! Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Denne perla har fått beskjed fra canal digital at montering nærmer seg, kjempesaker, da blir det å føye seg inn i rekka vøtt! Blir bra å få deg tilbake igjen. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 HM... kanskje vi skal begynne å flytte treningen til klokken 9? Jeg synes det som regels er bare meg om Martar som er inne klokken 8, og så sleper Martar noen inn, før vi begynner å komme igang i 9-10 tiden =P Bare et forslag =P Men da igjen, så tar det sikkert en time før folk kommer inn... og vi ikke starter før 10..... meh.... forvirret =/ Oh, anyway, kamper ftw, gief mere =P Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) HM... kanskje vi skal begynne å flytte treningen til klokken 9? Jeg synes det som regels er bare meg om Martar som er inne klokken 8, og så sleper Martar noen inn, før vi begynner å komme igang i 9-10 tiden =PBare et forslag =P Men da igjen, så tar det sikkert en time før folk kommer inn... og vi ikke starter før 10..... meh.... forvirret =/ Oh, anyway, kamper ftw, gief mere =P Vi får bare være strengere på det med treningene. Forhåpentlig hvis får vi startet å trene orntelig snart, og da får det bare bli sånn at de som ikke møter går glipp av noe. Også kommer forhåpentligvis flere presist. Endret 26. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 HM... kanskje vi skal begynne å flytte treningen til klokken 9? Jeg synes det som regels er bare meg om Martar som er inne klokken 8, og så sleper Martar noen inn, før vi begynner å komme igang i 9-10 tiden =PBare et forslag =P Men da igjen, så tar det sikkert en time før folk kommer inn... og vi ikke starter før 10..... meh.... forvirret =/ Oh, anyway, kamper ftw, gief mere =P Nisse du da...jeg er der så og si vær gang....Martar må bare påminne meg siden medesinene jeg går på gjør at jeg husker dårlig Og den forbanna magen min....lurer virklig på å skjære den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå