pizzafordi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 mistenkt 21 åring: Farouk Abdulhak var med Martine på drapsnatten, tok antagelig samme drosje som Martine hjem til sin egen innleide luksus leilighet. Faren til 21 åring: Shaher Abdulhak Oppvekst : Sønnen har bodd i London nesten hele sitt liv ut ifra vg, og faren har dermed hatt lite eller ingen kontakt med sin sønn, men antageligvis finansiert hele oppholdet i London siden han flyttet der. Faren er en mektig rik man i Saudia uten utleverings avtale også et strength muslimsk land. Rykte: Faren var i Bergen med sit eget privat jet-fly natten før drapsdagen på business, det sies at det samme flyet landet i England rundt drapsnatten også tok av fra England etter mordet, her antar jeg at både FAREN og SØNNEN satt i samme PRIVAT FLYET hjem til JEMEN. Sønnen har vært venn med Martine i 1 år, kansje de gikk hjem for å ha sex, helt sikkert, husk at de fleste 1 kvinne+1mann som tar taxi isammen beruset til et nachspiel, og de fleste hadde nikket ja til dette hvis dem hadde sett dette i en norsk by en med arabisk-tyrkisk utseende og en blondine, beruset i en taxi på vei hjem = sex. Det kan vær noe har oppstått at han ikke fikk sex og ende opp med å drepe henne. Men jeg mener den teorien forfaller siden det var så tilfeldig at Faren må helt sikkert ha mellomlandet i London samme dagen, han må nesten ha landet der for å stikke innom sønnen og se han på fersk gjerning hva han holder på med, siden han misliker antageligvis en slik livstil i forhold til Saudia-arabiske islam praktiserende lover. Med all respekt for avdøde, men den mektige rike faren som antagelivis praktiserer streng islam kan ha sett Martine som en slags "HORE" i sine egne øyer, I tillegg til at han ser sønnen sin beruset med henne som skal overta imperiet hans med verdier for milliarder av kroner, da kansje under Islam praksis det er blitt planlagt hvem han skal gifte seg med, kansje inn i en annen rik familie for å opprettholde det kongomeriet av selskaper for olje, sukker osv. Jeg mistenker FAREN Shaher Abdulhak til Farouk Abdulhak for å ha drept Martine Det som skjedde faren oppdaget sønnen og eksploderte og fullt varmt blod og intenst sinne har han drept henne, tatt med seg sønnen på privatflyet og flydd hjem til Jemen. Holdt sønnen fanget og kansje gitt ham litt tortur, samt planlagt med advokaten som han kjenner fra før om historien som skal utgis etter en 1 uke med pugging. Jeg annser også at hvis sønnen ikke tilstår evt så kan det falle på faren som igjen kan bli mistenkt over tid men lite sannsynlig pga roting av beviser, fly avganger etc. I just wonder. Men jeg tar forbehold om at jeg ikke har fakta på bordet på denne teksten, det er en spekulasjon fra min side, jeg håper andre som vet noe mer eller mindre kan gi sine spekulasjoner også ta til vurdering hvor rik han shahir er og kan kjøpe seg ut av det meste i tillegg til ikke utleveringsavtale. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Så fint. Hvorfor får Martine så -uhorvelig- mye oppmerksomhet, det dør jo mennesker hele tiden? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Så fint.Hvorfor får Martine så -uhorvelig- mye oppmerksomhet, det dør jo mennesker hele tiden? Det er akkurat det jeg har sittet å fundert på en stund må også. Greit nok, det er en fryktelig trist sak, men den har fått ufattelig mye mer media-dekning enn alle andre drapssaker rundt om i Norge/Verden. Alle drap er da tragedier? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 fordi morderen stikker av foran øyene foran oss, det finnes ikke tvil om at sønnen vet hvem morderen er, om det er han eller faren. det er å se hvordan lov verk over landegrenser frikjenner mord, om hvordan også rike mennesker kan gjøre som dem vil så lenge dem har et privat fly. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 fordi gjerningsmannen ikke kan bli tatt selv om det bevises skyld, og bildet av martine selger sikkert godt på forsidene av avisene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jadddaaaaaa. Finnes ikke tvil. Virker som du har løst saken allerede, du. Genial, du. Si det til politiet, det er de som skal fakke skurken. Du løser en drapssak bare basert på noen overblåste avisartikler. Et FUNN for politiet. Fort deg og ring dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg gleder meg til VG-overskriften "Mysteriet løst av ung internettbruker - avslørte at sex var involvert". Sitat Shaher Abdulhak: "...and I would have gotten away with it too, if it weren't for that pesky kid." Endret 23. mars 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) fordi gjerningsmannen ikke kan bli tatt selv om det bevises skyld, og bildet av martine selger sikkert godt på forsidene av avisene. at aviser selger på det, viser bare til hva forbrukeren liker å lese om. dessuten så er denne saken helt spesiel i tillegg at det handler om ei lekker tjej. hvorfor skal jeg utelukke detaljer Jeg gleder meg til VG-overskriften "Mysteriet løst av ung internettbruker - avslørte at sex var involvert". Sitat Shaher Abdulhak: "...and I would have gotten away with it to, if it weren't for that pesky kid" funny Endret 23. mars 2008 av pizzafordi Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Stenges da det spekuleres ufattlig mye over en tragisk hendelse. Det er ingen som er formelt siktet i saken offisielt, eneste en person som er etterlyst som vitne og ikke mistenkt. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg