Raty Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Vært her en stund, men aldri registrert meg . Var og surfet litt rundt, syntes det kanskje var fint å la folk få vite at man fortsatt kan få tak i en billig Ps3 60gb (på qxl). Tom lommebok, men det hadde vært fint med den. (Om noen skulle tro det, så er jeg ikke selger) *link fjernet av moderator* Endret 23. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg ville nå være forsiktig med å kjøpe fra vedkommede siden selgeren ikke har noen karakterer. Jeg hadde ikke forskuddsbetalt ihvertfall. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Synes det var en merkelig budøkning han hadde , 1 kr utropspris og 1kr budøkning. Han har nok en minstepris som er høy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 det står at han ikke har en minste pris... og han er student, ville tro at en student trenger penger... Lenke til kommentar
MST Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Litt rart at den som poster denne har 1 post.. Kanskje selgeren er brukeren som laget denne tråden for " reklame "? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kan også hende! Om det er student så ville jeg uansett ikke lagt ut uten minstepris, mange som sikler på en slik versjon . Meg inkludert. Skal da ikke være så vanskelig og få en fornuftigpris for en 60 gig ps3 Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Registrerer at auksjonen ble lagt opp for en drøy time siden. (Tilfeldigvis like før denne tråden ble startet). Det er 2 uker igjen av auksjonen, så prisen vil stige vesentlig. Er likevel en mulighet for at den går relativt billig da det ikke er bilder av auksjonsgjenstanden og selger har 0 feedback, så anbefaler interesserte å følge med. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 En kroners auksjoner på QXL stenges grunnet diffus sluttpris og muligheter for egenreklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg