forza2driver Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå er den femte xbox min ødelagt å garantinen er utløpt.. så nå blir det Ps3 å gran turismo 5 prolouge.. tror ikke jeg kommer til å savne den alt for mye , blir lei når den ryker så mange ganger.. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ouch... Du har jeggu vore uheldig. Skjønner godt du er lei. Har du latt dei stå eller har du hatt dei liggande? Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Syns det er rart at ikke Xbox er blitt trukket fra markedet når den fungerer så ræva dårlig som den gjør. Disse nye utgavene (Zaphyre/Elite); er de like dårlige? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fikk du RROD har ikke garantien utløpt, det skjer først tidligst 2. des 08 (gitt at du kjøpte konsollen ved launch) Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 tror d va i august i fjor de bjunnte å bruka 65 nm prosessorar istedenfor 90 nm. det nya hovedkortet hette falcon, og det forrige hette zaphyre (som også va ein forbedring fra launch). dette føre t at mindre varme blit utvikla. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvordan har du klart å herpe 5 stk? Oppbevarer du den i en safe med ikke noe som helst lufting? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå er den femte xbox min ødelagt å garantinen er utløpt.. så nå blir det Ps3 å gran turismo 5 prolouge.. tror ikke jeg kommer til å savne den alt for mye , blir lei når den ryker så mange ganger.. Du har 5 års reklamasjonsrett på denne, bare å ta kontakt med butikken. Forøvrig har ikke denne saken noe debattgrunnlag, så tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg