Hosjkornæsj Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei! Jeg vil bare begynne med å si at de som ikke tror på ånder o.l. ikke trenger å kommentere dette innlegget. Jeg og andre må få tro hva vi vil. Noen som har noen tips til spiritisme som virker. Og "hypnotiser deg selv videoer" på youtube? Håper på seriøse svar... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei! Jeg vil bare begynne med å si at de som ikke tror på ånder o.l. ikke trenger å kommentere dette innlegget. Jeg og andre må få tro hva vi vil. Noen som har noen tips til spiritisme som virker. Og "hypnotiser deg selv videoer" på youtube? Håper på seriøse svar... Spiritisme i Norge er vel forsatt ikke lovlig vel? Problemet er at noen kan få varige skader av det. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Funker fint med noen folk + glass + ark med bokstaver. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvrofor får ikke vi lov til å være med på å debunke det hele? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva går det egentlig ut på? Har bare hørt at det var noe med et glass som beveget på seg også så noen satan i tv'en elns Jeg har ikke så mye tro på det, men har da et åpent sinn^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå