litenuviten Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg er ny her, og egentlig ny med å ta bilder og redigere dem. men jeg synest det er veldig gøy, og vil gjerne lære litt mer om det. Jeg har lyst på photoshop, men har ikkje råd .. men jeg har en del andre programmer. Paint.NET synest jeg er det beste jeg har hvertfall, og det er det jeg prøver og bruke. Men jeg klarer ikkje å få til sånne ting som jeg vil, så visst dere vet noe om det, og kan noen triks, ja, da kan dere godt dele det her. Jeg er som sagt ny, så helst forklar godt hvordan .. Takk ^^ Endret 23. mars 2008 av litenuviten Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kva vil du få til? Det er mange tutorials i forumet til Paint.NET, har du vore innom der? http://paintdotnet.forumer.com/viewforum.p...ce149f5fadda60a Lenke til kommentar
litenuviten Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Kva vil du få til? Det er mange tutorials i forumet til Paint.NET, har du vore innom der?http://paintdotnet.forumer.com/viewforum.p...ce149f5fadda60a Jeg tenkte på spesielle ting. som å rediger farge på øye, kansje lage lengre hår, om det går? og diverse andre ting. jeg har vert litt innom idag, men det er mange som er innviklet, som jeg ikke forstår .. Takk Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har lyst på photoshop, men har ikkje råd . Jeg er som sagt ny, så helst forklar godt hvordan .. Takk ^^ Hva med Photoshop Elements 6.0 (finnes både for Windows og MAC). Pris ca 950,- over disk i Norge. Bruker nesten alle de samme plugIn som til CS3. Det er få ting som er "borte" i PE, ting du du sikkert ikke har bruk for (i første omgang). Lenke til kommentar
litenuviten Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Hva med Photoshop Elements 6.0 (finnes både for Windows og MAC). Pris ca 950,- over disk i Norge. Bruker nesten alle de samme plugIn som til CS3. Det er få ting som er "borte" i PE, ting du du sikkert ikke har bruk for (i første omgang). Jeg har som sagt ikke råd, men jeg kan jo spare da. men jeg vet ikke helt om jeg skal bruke så mye penger på det, når jeg ikke vet om det er det jeg er ute etter heller.. men takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Du kan laste ned ein prøveversjon av PS Elements frå Adobe.com, som du kan bruke utan begrensingar i 30 dager. Redigert: Då kan du kanskje finne ut om det er det du er ute etter. Eit anna alternativ i same prisklasse er Paint Shop Pro. Endret 23. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå