Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Sakset fra forsida på psdata.no: IBM 80GB Harddisk IBM Deskstar Harddisk 80GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 120GXP. Perfekt for normal PC-bruk. Det er nesten så jeg hiver ut disken min, men som alltid gidder jeg ikke det før det er for sent. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Sakset fra forsida på psdata.no: IBM 80GB Harddisk IBM Deskstar Harddisk 80GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 120GXP. Perfekt for normal PC-bruk. Det er nesten så jeg hiver ut disken min, men som alltid gidder jeg ikke det før det er for sent. Hva er det som er så morsomt med dette da? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har ingen erfaringer med 120gxp serien men jeg har hatt både en 75gxp den røk etter et år, jeg fikk da igjen en 40GB 60gxp mot min gamle 75. Denne røk da etter 3 måneder før jeg igjen fikk ny. Jeg forstår din trang til å hive ut disken din, men hvis den begynner å ryke rekker du som oftest å redde ut de meste av dataene du har på disken. En annen historie er når 120 gb WD disken til faren min røyk, da mistet vi alt. Kontrollerkortet på hardisken var røket og far mente at det ikke var verdt å betale 12000 kr får å få ut dataene(noe som jeg forsåvet er ening i) Håper ikke det skjer med min hardisk Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 En annen historie er når 120 gb WD disken til faren min røyk, da mistet vi alt. Kontrollerkortet på hardisken var røket og far mente at det ikke var verdt å betale 12000 kr får å få ut dataene(noe som jeg forsåvet er ening i)Håper ikke det skjer med min hardisk 12000? Du kunne bare gått å kjøpt en lik harddisk i butikken og tatt av kontrollerkortet og brukt det. Ikke at jeg vet om det fungerer perfekt, men så absolutt billigere enn 12000. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Heh, min 120gb 120gxp lager fine klikklakk-lyder, men ibm sitt test prog sier at disken er helt fin den. Jadda, mne den lagde ikke slike lyder før, og nå den gjør det mens jeg kopierer filer så stopper kopieringen opp, da kan vel ikke alt være i orden Men nå har redningen kommet i hus, en seagate baracuda V 120gb, håper den er like bra som min baracuda IV 80gb Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vi testet med en ny harddisk, men den hadde ikke likt kontrollerkort Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Sakset fra forsida på psdata.no: IBM 80GB Harddisk IBM Deskstar Harddisk 80GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 120GXP. Perfekt for normal PC-bruk. Det er nesten så jeg hiver ut disken min, men som alltid gidder jeg ikke det før det er for sent. Hva er så morrsomt her da ,til orientering så har jeg to maskiner og i den ene står en ibm disk som er over 4 år nå i denne maskinen har jeg to WD disker og der har jeg allerede måttet skifte 2 disker på under et år så jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå