Gå til innhold

PC oppgradering, null overklokk, trenger bekreftelse

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Driver og kikker på noen oppgraderinger til min pc, og er ikke helt sikker på om dette vil passe sammen, eller om det kanskje finnes noe som er bedre for meg.

PC-en skal ikke brukes til overklokking.

[skjermkort] Gainward GeForce 8800GT 1GB GDDR3, PCI-Express 2.0, 650+/1900Mhz+, "GS"

[PSU] Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL

[CPU] AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte

[HK] MSI K9AG NEO2-Digital, AMD 690G+SB600, Socket-AM2, ATX,DDR2, DVI+HDMI, PCI-Ex16

[RAM] Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Lurer egentlig på om PSU'en blir kraftig nok om jeg har to harddisker og en dvd-rom og brenner i tillegg.

I tillegg lurer jeg på om det er noe vits å gå for et bedre hovedkort som takler pc8500 RAM, virker som at det er litt vanskelig å finne et rimerlig kort som takler dette OG i tillegg takler 125W prosessorer som da kanskje blir mer naturlig å velge da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell du burde ihvertfall bytte ut det GT kortet med 8800 GTS 512 mb eller 8800 GTX XT isdenfor, å ha 1 GB på GT kortet er bare tull siden det mest sannsynlig ikke kommer til å hjelpe no særlig.

Det kan være litt vanskelig å velge mellom GTXen og GTS'en, GTS'en er nyere, men i mange spill er GTX'en best, og i noen andre igjen er GTS'en. Jeg tror GTX er det beste alternativet hvis du spiller på en 20 tommer ++ ,

*Innlegg nr 2300 :w00t: *

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...