Purecure Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er en mann på 22 år som trener mye, enten hver dag eller flere ganger for dagen. Blir svett under treningen og dusjer derfor ofte. Dusjer i snitt 2 ganger om dagen, morgen og kveld for det meste. Jeg får veldig tørr hud etter å ha dusjet, er det en fuktighetskrem som jeg kan ta på i ansiktet etter jeg har dusjet? Tenker da på en krem de selger i norske butikker, ikke noe man må kjøpe på ebay eller fra et annet land. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Spenol? Billig og bra, selges i dagligvare butikker om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Purecure Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Spenol? Billig og bra, selges i dagligvare butikker om jeg ikke tar feil Nja, er det andre som har problemer med litt tørr hud etter å ha dusjet? hva gjør dere i såfall? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg har veldig sensitiv hud i ansiktet, og trener også ofte og det blir som regel at jeg dusjer 2 ganger om dagen. Eneste som har fungert for meg er Mildison. Etter det jeg kan huske er det ikke resept så du kan gå på apoteket å kjøpe dette, men mildison skal ikke brukes voldsomt da noen kan reagere på det over lengre tids bruk, for min del smører jeg på ett veldig tynt lag en gang om dagen og det holder som regel, så kan det gå 3-4 dager før jeg må bruke det igjen. Endret 23. mars 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå