Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvordan går det med folket her da? Lenge siden det har vært noe snakk nå Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er det noen som vet hva den andre filmen av Yamakasi heter? Der de spiller ball og slikt? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fant det ut The great challenge / Fils du vent, Les . Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 jeg er skadet bristet anklen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Driver litt med dette når jeg har dårlig tid og må rekke bussen til skolen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hadde lett begynt med parkour hvis ikke det var på grunn av kneet Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 hva har du gjort med det da?? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 hva har du gjort med det da?? Har slaters(vet ikke åssen det skrives), fikk det for 2 år siden, mens jeg gikk på fotball åsså ville jeg ikke slutte og da blei det bare værre jo mer jeg spilte, så da måtte jeg slutte Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg og en venn har innmari lyst til å begynne med dette til sommeren Jeg har sett på parkour-biten og han har sett mer på tricking-biten. Begge deler virker kjempegøy! Noen fra Valdres her? Fagernes, Leira, Aurdal? Vi går vg1 nå, btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hva har du gjort med det da?? Har slaters(vet ikke åssen det skrives), fikk det for 2 år siden, mens jeg gikk på fotball åsså ville jeg ikke slutte og da blei det bare værre jo mer jeg spilte, så da måtte jeg slutte Du må ikke slutte pga slaters? Jeg har stor slaters i begge knærne, men du skal ikke slutte av den grunn! Om du drar til en fornuftig lege, vil ha si at du skal holde på til du kjenner det også ta pause, så begynne på igjen. Slaters er ingen idrettsskade for livet! Bare begynn på igjen med fotball, parkour, snowboard, sykling osv! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Finnes det noen tutorials på dette? har alltid hatt lyst til og gjøre det Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hva har du gjort med det da?? Har slaters(vet ikke åssen det skrives), fikk det for 2 år siden, mens jeg gikk på fotball åsså ville jeg ikke slutte og da blei det bare værre jo mer jeg spilte, så da måtte jeg slutte Du må ikke slutte pga slaters? Jeg har stor slaters i begge knærne, men du skal ikke slutte av den grunn! Om du drar til en fornuftig lege, vil ha si at du skal holde på til du kjenner det også ta pause, så begynne på igjen. Slaters er ingen idrettsskade for livet! Bare begynn på igjen med fotball, parkour, snowboard, sykling osv! Fikk beskjed om at det ikke var så bra å drive med ting som var spenst og sånt i. De sa jeg burder slutte med fotball fordi det bare kommer til å bli værre, de sa jeg kunne begynne på sykling. noe jeg ikker interrisert i Merker det hvis jeg er ute å jogger og sånt at kneet gjør vondt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) DAMN! dobbelpost tror jeg.. Endret 15. april 2008 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fikk beskjed om at det ikke var så bra å drive med ting som var spenst og sånt i.De sa jeg burder slutte med fotball fordi det bare kommer til å bli værre, de sa jeg kunne begynne på sykling. noe jeg ikker interrisert i Merker det hvis jeg er ute å jogger og sånt at kneet gjør vondt Jeg fikk beskjed om å bare drite i det jeg og fortsette. Det er mange som får slaters, og det går over etter hvert uansett hva du gjør. En kompis av meg fikk det og, men fikk beskjed om å slutte. Endte med at han ble daff i ett par år, droppa gymtimer osv. Jeg har GODE erfaringer med slaters selv om man trener. Er bare å ta det med ro når det gjør vondt. Det er jo ikke noe farlige greier.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Finnes det noen tutorials på dette? har alltid hatt lyst til og gjøre det youtube Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er detn oen anbefalet? ser bare slike noobs som hopper og ikke forteller hvordan Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fikk beskjed om at det ikke var så bra å drive med ting som var spenst og sånt i.De sa jeg burder slutte med fotball fordi det bare kommer til å bli værre, de sa jeg kunne begynne på sykling. noe jeg ikker interrisert i Merker det hvis jeg er ute å jogger og sånt at kneet gjør vondt Jeg fikk beskjed om å bare drite i det jeg og fortsette. Det er mange som får slaters, og det går over etter hvert uansett hva du gjør. En kompis av meg fikk det og, men fikk beskjed om å slutte. Endte med at han ble daff i ett par år, droppa gymtimer osv. Jeg har GODE erfaringer med slaters selv om man trener. Er bare å ta det med ro når det gjør vondt. Det er jo ikke noe farlige greier.. Gym timer går bra, men når jeg holder på mer en en gym time så merker jeg det med en gang. Var akkurat ute å jogga og merka kneet mitt da, kanskje jeg har extra ille slaters? Noe dritt egentlig savner fotball Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sjuk sport. Blir for mye stress for meg da. Men det hadde vært rått å kunne det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gym timer går bra, men når jeg holder på mer en en gym time så merker jeg det med en gang.Var akkurat ute å jogga og merka kneet mitt da, kanskje jeg har extra ille slaters? Noe dritt egentlig savner fotball hehe, hadde ett par perioder der jeg nesten ikke greide å gå, og småting gjorde ekstremt vondt, som foreksempel å reise seg/sette seg på stoler osv. Men sier seg selv at det ikke er behagelig å drive med idrett om det bare gjør vondt, men sier bare at det er ulurt å slutte på fotball o.l. pga slaters Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Finnes det noen tutorials på dette? har alltid hatt lyst til og gjøre det Youtube linken som Petersk91 postet: Søk på youtube: http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå