Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tok bort nålfilt belegg og malte trappen.

Anbefalte innlegg

Jeg bor i et hus som hadde verdens styggeste trapp, men nå er den så fin og jeg er veldig stolt, for jeg pusset opp den selv.

Trappen var en sånn typisk 80 tals trapp med nålefilt belegg. Jeg kan veldig lite om bygg og sånt, men ville ikke mase på min mann, derfor satte jeg i gang selv.

Begynte med å ta bort beleggningen for å få frem tre under. Efter mye slit og beleggningen var borte, satt det igjen mye lim, men det loste jeg med en stripper produkt.

Efter det var det bare å slipe, sparkle og male.

Ville med denne tråd bare skryte litt....*ler*

Og jenter, det er faktisk ikke så vanskelig å pusse opp.

:innocent:

Endret av noll-koll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Jeg skonner ikke riktig vad som menes her. Okej, jeg har endret emnetittel for at den ikke var beskrivende. Nå er den det!

Men så står det lengre ned at "dette inlegget vill bli fjernet ved endring av emnetittel , Ikke kommenter dette innlegget, raporter gjerne dette innlegget NÅR tittelen er endret, så vil det bli fjernet".

Er jeg dum i hodet eller????? Hva vill herr moderator at jeg skal gjore?

Lenke til kommentar

du får hive opp noen bilder så vi får se :p, ang maling i trapper er det ikke noe problem bare man gjør det riktig. Malte trappen her for noen år siden og slitasjebuene er der enda ikke. Men jeg vet hva du mener, men det gjelder vel mer offentlige steder, tror kontorstoler på parkett er mye mer skadelig hvis man skal mase med noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...