Gå til innhold

NY tuner med harddisk - uten lyd

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt en Viasat+ ekoder som fungerer veldig bra. Problemet er bare det at jeg hadde både Viasat og Canal Digital tidligere og nå får jeg opp bare bilde på Canal Digital og ingen lyd - og noe annet som er merkelig er at signalene til CD kommer gjennom sirius (altså viasat hodet) kan noen hjelp meg her??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde ikke det var mulig å få viasat og canal digital på samme tuner lenger, dette kan være problemet?

Jeg har tydeligvis utelatt en viktig setning. Jeg har da min gamle Canal Digital tuner og så har jeg byttet ut den gamle fra Viasat med Viasat + og det var da jeg byttet ute LNB hodene med nye QUAD LNB hoder at dette problemet oppsto..

Lenke til kommentar
Ah, da er jeg med. Jeg har ingen anelse dessverre...ringe viasat og cd på tirsdag tror jeg blir løsningen din.

Jeg har ringt dem begge opptil flere ganger i de to ukene som har gått, men dessverre så er ikke kunnskapen like bra som imøtekommenheten hos de to selskapenes kundeservice. For de er veldig hyggelige og vil svært gjerne hjelpe - men kunnskapen, den virker det som om ikke er tilstede, dessverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...