P26 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg fikk tips om å stille opp CPU Vcore, men til vilken verdi? Jeg har MSI KT3 hovedkort og XP2000 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvorfor skal du stille den opp? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Han har problemer med stabilitet. Som jeg sa på tråden hans på overklokking.no forumet: Den skal stå på 1.75v Hvis du skal stille den opp, så pass på at prosessor ikke blir for varm. Det kan jo hende varme er skylden i at maskinen din er ustabil fra før av. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 default er vel 1,75VDet kommer an på hvilken kjerne den XP200+en er. Palomino: 1,75V TbredA:1,6-1,65V TbredB:1,6V Jeg regner med det er en palomino hvis det er lenge siden du kjøpte den. Hvis du nettopp har kjøpt den er det sansynligvis en av de to sistnevnte. Lenke til kommentar
P26 Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 AMD guru 1 sa jeg kunne prøve og stille opp volten, men hvor mye? Hvor sjekker jeg hva feilmeldinger i windows betyr? Hadde jo vært greit og vist hva som var feil..... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ok, ser jo nå at han skriver at det er en palomino... Et annet tips: Hvis du vil sjekke om det er prosessoren eller noe annet som fører til ustabiliteten, så kan du sette NED spenninga et hakk eller to. Hvis det IKKE blir betydelig mer ustabilt da, så kan du friskmelde prosessoren og konsentrere feilsøket andre plasser. Lenke til kommentar
P26 Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 OK. skal prøve meg litt fram. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå