treeHugger123 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) nei Endret 9. juli 2016 av treeHugger123 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noe som skremmer meg litt med windows sin firewall er at noen programmer åpner porter automatisk under installasjonen. Dette virker jo praktisk og greit, så man slipper å stresse med det selv. Men; betyr ikke det at en trojan/virus/whatever kan gjøre akkurat det samme? :| Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Den er nok ikke god nok. Jeg bruker selv Comodo som er den tetteste av alle. Tror ikke du vil like den da den maser for mye. En firewall som burde passe for deg er Kerio Firewall. Har selv brukt den og den og var meget godt fornøyd. De første gangene du bruker den må du regne med at den maser og spør. Slikt skal det være med firewaller. Hvis du konfigurer den riktig (krysser av for remember this) vil den slutte å mase og etter en stund vil du knapt merke at du har den på maskinen. Unntaket er selvfølgelig hvis du innstallerer programmer som deretter vil acessere internett. Endret 23. mars 2008 av johome Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 hmmm...så den er ikke bra nok asså!! grrrrr... hvis jeg skal ha en annen vil jeg gå for et kjent merke som zonealarm! den bør vell funke, eller? hva er det som er gale med windiws firewall egentlig, jeg har ikke hatt noe problemer med det til nå!!! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) hva er det som er gale med windiws firewall egentlig At den overhode ikke gjør jobben sin. Har alltid fått 0 i score oss matousec. http://www.matousec.com/projects/firewall-...nge/results.php Comondo er gratis og 3.0 er blitt brukervennlig og fin spør du meg. Endret 23. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Comondo er gratis og 3.0 er blitt brukervennlig og fin spør du meg. ok, så du vil anbefale Comondo firewall? er det noen andre gode firewall dere kan anbefale ( kan godt koste penger ) og som er lite ressurskrevende!! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du trenger ikke bruke penger på brannvegg. De gratise slår alt som er der ute. Comondo firewall ja prøv den,maser litt i begynnelse må lære seg alt som kjører på pcen. Når det er gjort hører du nesten ikke fra den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det finnes 3 veldig gode brannmurer som er gratis som man burde skjekke ut. Og det er: - Comodo Firewall - Online Armor Free - Jetico Firewall Dette er 3 gode alternativer, som absolutt gjør jobben sin. Og de er så og si nesten like gode. Du vil hvert fall ikke merke noe forskjell på beskyttelse. Endret 23. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Bare et lite spørsmål til!! er litt nysjerrig! er "Outpost firewall pro" noe bra?? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 er "Outpost firewall pro" noe bra?? Ja den er grei,men den koster penger. Den er ikke så bra som gratis branveggene. - Comodo Firewall - Online Armor Free Hvorfor comodo gratis kan du lese om her. http://forums.comodo.com/melihs_corner_ceo...ney-t764.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå