Norem Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg kjøpte meg et ATi Club3D 1950-kort til pcen min (en Compaq Presario SR1000), men skjermkortet passer ikke inn i harddisken! Er det noen som vet hvorfor? Det er ATi som er i pcen fra før også. Er det noe som må fjernes før jeg kan sette inn kortet? Takker for raske svar! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 skjermkortet skal IKKE inn i harddisken.. , den skal i hovedkortet, Lenke til kommentar
Norem Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Hovedkortet er den grønne platen, ikke sant? Det er der den ikke passer inn. De skinnene du skal sette den inni er annerledes enn kortet, og i tillegg er det ingen pluginn-inngang til det! Gjør jeg noe galt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det jeg tipper du har gjort, er å kjøpt et PCI Express 16x kort. og det er AGP sokkel i PC-en. Da vil det naturligvis ikke passe. edit: Det er vel DENNE PC-en du har ja? Endret 23. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det tilsvarende modell som denne : http://www.dealtime.com/xPF-Presario-SR1030NX Isåfall er det et AGP 8X grafikk kort du trenger. Ikke PCI-Express grafikk kort. Har du kjøpt riktig er det bare å slå av og kople av poweret på PCn for å ta ut det "gamle" ATI kortet og sette inn det nye på samme plass. Lenke til kommentar
Norem Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Det er AGP-kort jeg har kjøpt. Hvordan tar man evt. ut det gamle? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er ikke sikkert det er montert innstikkskort type AGP i det hele tatt på PCn din. Dette da hovedkort basert på VIA KM400 har integrert grafikk. En video guide for installasjon av AGP kort: http://www.helpwithpcs.com/upgrading/insta...eo-card-agp.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå