escoN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Prøvde ut en ny teknikk, så jeg trengte ikke å bruke PS. Synes det ble ganske kult selv, hva synes dere? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Absolutt stilig synes jeg, i nr.1 kler arkitekturen godt denne stilen, men ville kanskje rettet opp bildet litt og kuttet noe av forgrunnen. Bilde to er også ganske tøft å se på, men virker noe uskarpt, og her kan du nok tjene endel på å klone vekk ledningen (Edit: og kvistene helt øverst midt på). God komposisjon. Endret 23. mars 2008 av firstperson Lenke til kommentar
okasin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Flotte bilder.. det eneste jeg personlig ville rettet på var: Bilde av bro: der ligger det en blå slange til venstre i bildet hvor byggearbeid pågår.. den syns jeg virker forstyrrende På bildet av kirken så ville jeg ha fjernet kabelen som kommer inn fra venstre side.. Men det er min mening Ellers flotte bilder.. Lenke til kommentar
escoN Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 HDR, ganske simpelt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Selv om HDR begynner å bli utbrukt, så godtar jeg det glatt i disse bildene. Det første bildet har en flott diagonal-komposisjon, mens det andre bygger på den mer ukjente trekant-komposisjonen. De er skarpe og lekre med deilige fargevalører. Disse bildene likte jeg godt. Lenke til kommentar
escoN Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Selv om HDR begynner å bli utbrukt, så godtar jeg det glatt i disse bildene. Det første bildet har en flott diagonal-komposisjon, mens det andre bygger på den mer ukjente trekant-komposisjonen. De er skarpe og lekre med deilige fargevalører. Disse bildene likte jeg godt. Takk (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå