Gå til innhold

Nokia N82 & MyPhoneExplorer

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt SE K810i og har telefon kontakter inn på den telefonen, og har laget en kopi/backup med MyPhoneExplorer programet. Nå vil jeg ha dem inn på min nye Nokia N82 mobilen min.

Jeg kan ikke koble til mitt nye sim kort til den telefonen(SE K810i) pga den er låst til Tele2(har Onecall nå).

Så hva er enklest måte å få dem over på? Er det noen programer som kan hjelpe meg her?

Kan konventere ifra MyPhoneExplorer til .vcf, .csf, .contact filer.

får selvfølgelig ikke kontakt imellom MyPhoneExplorer & Nokia N82

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt SE K810i og har telefon kontakter inn på den telefonen, og har laget en kopi/backup med MyPhoneExplorer programet. Nå vil jeg ha dem inn på min nye Nokia N82 mobilen min.

Jeg kan ikke koble til mitt nye sim kort til den telefonen(SE K810i) pga den er låst til Tele2(har Onecall nå).

Så hva er enklest måte å få dem over på? Er det noen programer som kan hjelpe meg her?

Kan konventere ifra MyPhoneExplorer til .vcf, .csf, .contact filer.

får selvfølgelig ikke kontakt imellom MyPhoneExplorer & Nokia N82

Hei.

Dersom du kan gå via en PC finnes det vel flere alternativer og flytte kontaktene over. Jeg har alle mine kontakter i MS outlook og oppdaterer mine telefoner gjennom og koble dem til det programmet.

Så finnes det jo slike kontakt sync tjenester ( Sync ML heter det vel), jeg vet vertfall Netcom har dette . Men det skal jo også finnes folk som bilbyr dette uavhengig av opperatør og gratis.

Men det beste tipset jeg kan gi deg er å lese Mobilskolen Del 27 Ta backup av mobilen Her står det litt forskjellig, Sync ML og PC kan du vertfall lese om der. Ikke lest dette selv.

Håper dette var til noe hjelp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...