Mojo Pin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei! Er på utkikk etter en bærbar pc, og er som alle andre opptatt av å få mest mulig for minst mulig penger. - Den bør ha 2-kjerneprosessor - Minst 2 GB minne, gjerne 4. Dersom den bare har 2gb, må den ha slotter til 4gb - Den trenger ikke veldig stor lagringsplass, men bør ha over 200 gb - Ålreit skjermkort til å se film, og til å kunne spille spill som Half Life 2. - Kjekt med et lydkort, evnt integrert i hovedkort, som kan sende lyd til en middels forsterker med høyttalere. Ikke et must. - Windows Vista er ikke noe krav - Så lite som mulig av medfølgende programvare - God batterikapasitet - Relativt lett Jeg vet ikke om man får en bærbar til 10 000 med disse kravene? Jeg vet lite om hva som finnes på markedet. Dersom prisene ligger lavere, betaler jeg gjerne mindre enn 10k Kom gjerne med ulike pristilbud, selv om de ikke oppfyller alle krav. Mojo Pin Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/baske...5f-7461ddbcca84 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7500? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 http://ecomm.euro.dell.com/dellstore/baske...5f-7461ddbcca84 Betaler man ikke mye mer enn man får fra Dell? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7500? Den så ålreit ut. Hva er forskjellen mellom den og denne ? Hvor mye betaler man for Blue Ray spilleren? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er ikke sikker, men tror du får hakket bedre skjermkort og. Ellers er ikke forskjellen så stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå