enixitan Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Veslesyster mi (17 år) vil kjøpe seg kamera, og eg har fått jobben med å finne eit. Kriterielista: - Kr 1500-2000, gjer ingenting om det er billigare, naturlegvis - Gode bilete (så gode at dei er verdt å ta vare på) - Enkelt å bruke (ho er korkje hobby- eller proffotograf, så fint om kameraet ordnar det uforståelege automatisk med greit resultat) - Ho er mykje ute, og kameraet vil nok verte brukt deretter, mest til nærbilete ("tullebilete" med veninner og den slags). Men det vert alltid ei tid for innebilete, så fint om det òg går greit Eg har vist ho: Fujifilm FinePix F40fd Casio Exilim Zoom EX-Z1200 Olympus µ 750 Ut frå omtaler og omdømme har eg halde ein knapp på F40fd. µ 750 vart litt for dyrt, viste det pga. det var redaksjonens utvalgte kamera for 2007. Har lest her at Z1200 har vunne fleire testar, men at pga. 12 Megapikslar vert det meir støy på bilete teke i mørket (dersom eg les rett, er ingen fotograf ). Ho tykkjer F40fd virka litt stort, og var heller ikkje overivrig etter fargen (ungdommen no til dags). Mamma meiner ho bør legge 500 kr ekstra i det, og kjøpe Z1200, men det er pga. Megapikslane... Ho vil òg gjerne sjå på fleire kamera, for å finne eit ho likar betre (utsjånad, storleik). Så eg ber om litt hjelp herfrå til å finne fleire. Men dersom F40fd er det beste får eg heller bare jobbe litt med å overtale ho. Takk for hjelp. -Edit- Ho fann sjølv Fujifilm FinePix Z10fd, som ho likte pga. fargane. Eg bryr meg lite om slikt, og har difor sett vekk frå dette (det er òg grunnen til at ho ber meg om hjelp, fordi eg ikkje bryr meg om slikt). Korleis er dette samanlikna med f.eks. F40fd? Endret 23. mars 2008 av enixitan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Moren din tar helt feil. Og Z1200 er stort og litt klumpete spør du meg, det bare ser mindre ut. Hva med Casio sitt Z1080? Det får man jo i rosa og om man vil (om din lillesøster liker sånne farger). Eller andre casioer i den prisklassen. Casio er lette å bruke, raske og har fint design. Mju750 er et gammelt kamera, ville ikke satsa på det nå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvis Casio Z1080 har samme bildekvalitet som Z1200, bare med færre manuelle muligheter og freshere farger, så ville jeg også gått for det. Olympusen ville jeg også unngått, og F40fd er nok et glimrende valg. Ingen av modellene du nevner er særlig store, så jeg ville valgt et av de to første. Det er faktisk de to modellene som er aktuell for meg i dag. Mamma tar forresten grundig feil, og hennes råd er en potensiell fare for framtidige kjøp. Heldigvis har rådet ført til at en modell som gir gode bilder på tross av den altfor lille pixelstørrelsen. I utgangspunktet skal hele 12mp gi dårligere bilder enn 8mp, men her har dere vært heldige å velge en modell som har overkommet det problemet. Det er egentlig helt tøysete å overhode lage kompakter med mer megapixler enn 8, for optikken holder ikke til større forstørrelser enn A3 likevel. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Ja, eg er klar over pikselhysteriet, men sidan Z1200 har kome godt ut i mange testar valte eg å ta det med. Ba mamma lese avsnittet om pikslar i Digitalkameraguiden i dette forumet. Z1080 ser ikkje verst ut. Eg veit ikkje kva for farge ho var ute etter, men skal vise ho det når eg får tak i ho igjen. Kan eg gå ut frå at Z1080 og F40fd tek omtrent like gode bilete? Når ho først skal kjøpe kamera vil eg (for hennar eigen del) at ho skal kjøpe eit som tek gode bilete, eg vurderar utsjånad i andre rekke. Om ho vil fokusere på det får vere opp til ho, men det ville vere fint med ein indikasjon på skilnadane på bileta desse to tek. Raske svar her, takk så langt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det kan du ikke regne med. F-serien har i årevis vært de beste kameraene hvis det er naturlig bildegjengivelse du er ute etter, og det har i alle fall ikke vært jentekameraene til Casios store styrke. Hvis optikken i Z1080 er den samme som står i Z1200, så er du på trygg grunn. Den er blant den skarpeste i klassen, og støyen til sensoren er også under kontroll opp til iso 400, i alle fall. Problemet med Casios ultratynne modeller har vært at Casio bruker sine egenutviklede keramiske linse-elementer, og de er rett og slett uskarpe. Sjekk specs og utseende på optikken. Da kan du selv avgjøre saken. Det skal jeg pinadø sjekke selv, fordi for min del er manuell eksponering helt uvesentlig i et kompaktkamera (sett bort fra å låse eksponeringen under svært vanskelige lysforhold). Det er likevel uhyre små forskjeller på de forskjellige blenderne, i og med at sensoren er så liten. Endret 23. mars 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Då ser det ut som eg har fått vite det eg treng, det vert nok F40fd eller Z1080, det spørs kva ho vel å legge vekt på til slutt. Tusen takk for rask og nyttig hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå