Mr_Tiger Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei, Jeg bestilte en cpu fra ebay.uk den 7 mars og har fremdeles ikke fått varen. Har prøvd å maile selgeren 8-10 ganger, men får dessverre ikke noen svar. Hår spurt om track nummer på pakken slik at jeg kan se hvor den er, men får ikke noen tilbakemelding. Jeg betalte med paypal. Det jeg lurer på er om jeg har noen muligheter til å få pengene tilbake. Lurte derfor på om noen av dere har noen tips på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor mye og hvor god feedback hadde selger ? Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Paypal har noe som heter Resolution Center, det er akkurat for dette her, hvis du betaler for noe, men får ikke noen vare etc. I Paypal, gå til Resolution Center, deretter Resolution Center Tutorials. Så kan du lese hvordan man leverer en klage. Lykke til. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ta det opp med banken du bruker i forbindelse med betaling med paypal. De vil muligens evt. kunne reversere betalingen hvis svindel har foregått, evt. overta ansvaret for å få tilbake pengene. Jeg bruker kredittkort ved slike kjøp, og hvis jeg blir (forsøkt) svindlet så skal jeg holdes skadefri i henhold til avtale i kortet. Dvs. at kredittkort utsteder overtar ansvaret for å få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor mye og hvor god feedback hadde selger ? 98.1% Vel, ser ut som jeg må vente 45 kalenderdager før jeg kan gjøre noe..hverfall etter det jeg kan lese meg til på paypal. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 98,1%, og hvor mange totalt har han hatt da (salg) ? Han besvarar fortsatt ikke dine eposter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå