Kyle_Katarn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 når jeg prøver å spille GTA3 på maskinen min klikker det etter ca 5 sekunder inne i spillet. kan det ha noe med foreldet hardware å gjøre? kan det hjelpe med en patch? jeg har: win98 p3 500Mz 120mb ram voodoo3 Jeg vet at det er steinalderteknologi... HJELP!!!! :-? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vel.... Jeg spilte samme spill for for lenge siden på den gamle pcn min. Jeg hadde: Win98 350Mhz P2 128Mb SD-ram 8.7Gb Savage 4 32mb Spillet fungerte da (selvfølgeli veldi dårli ytelse) Så det skal fungere. Gå inn på http://www.gta3hq.com Der finner du forskjellige patcher osv. for å fjerne unødvendige effekter som regn, blader på bakken+++ Jeg opplevde hakking selv med min nyinnkjøpte pc når jeg innstalerte gta3, løsningen var å finne et program som heter "3D-analyze" og disable "Hardware Transform & Lightning", dette skapte problemer fordi grafikken i gta3 (pc), er mer eller mindre hentet direkte fra ps2 versjonen og er ikke helt kompatibel med pc-hardware..... Prøv...... Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå