xantarion Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hei, hei! Noen som vet om det går å "lure" DivX Author eller DivX Converter til å beholde 5.1 surround lyd. Har lyst til å legge inn alle DVDene mine på hd'en, men vil ikke miste surround lyden. På jakt etter et program som gjøre følgende: * Har mulighet til kapitler * Har mulighet til flere undertekster * Har mulighet til flere lydspor (flere språk) * Gir AC3 5.1 surround lyd. DivX Author har alt unntatt den siste, hmpf DVDfab virker til å ha det meste, men jeg syntes ikke at kvaliteten blir så god. Finner heller ingen instillinger for 2-pass osv. Endret 26. mars 2008 av xantarion Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 svarer med sjøl jeg.. Mailet divx.com -> DivX har ingen planer om 5.1 støtte DivX Converter skal vistnok kunne beholde originallydspor (f.eks.. ac3 5.1), men jeg får ikke dette til å fungere.. Nero Recode 3 lager lett mpeg4 filer med ac3 5.1 lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå