Gloms Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg hadde musa mi i PS2, men den ble herpa så jeg har den nå i usb. Det funker like bra, men jkeg har et problem. Nesten alltid ved oppstart kan jeg ikke bruke musa, så jeg må ta den ut av usb-inngangen 1-2 ganger før den "kviknker" til. Noen som vet hvordan jeg kan fikse sånn at jeg slipper det? Er så kålete.. Er en Intelli 4.0, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 kan være at usb porten er litt deffekt.. prøv å skift port til musa eller oppdater hk driver Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Gjort begge deler, men problemet er der fortsatt. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det kan være så mye. Prøv en annen USB mus og se om det hjelper. Prøv musa på en annen pc.. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har prøvd musa i en annen USB port, og i en annen Pc, men problemet er der fortsatt. Er det musa det er noe galt med? hvis ja, er det noe jeg kan gjøre for å få fiksa det? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da burde du bare klage på musa(vist det er ikke så lenge siden du kjøpt den) eller kjøpe ny Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) edit; Sorry, leste ikke tråden ordentlig. Endret 31. mars 2008 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå