[email protected] Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har oppdatert iPoden mange ganger, og samme problem kommer hele tiden. Jeg har hele mothership av Led Zeppelin på iTunes, og det kommer inn på iPoden også, problemet er bare at de ikke dukker opp under artister. Sangene ligger der, albumet ligger der. Men jeg har altså ingen artister kalt Led Zeppelin der. Alt er haket av i iTunes, så jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kansje ikke helt rette plassen og poste, kansje du burde prøve på programvaredelen av forumet i stedet... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kan ha noe med taggene i musikkfilene å gjøre. Hvis du har MediaMonkey (mediespiller, mm) kan du åpne filene i det programmet, og høyreklikke med "auto tag from web" da vil taggene til musikkfilene bli lagret skikkelig. Ellers vil jeg bare anbefale deg å droppe alt som har med Ipod/Itunes å gjøre;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå