abene Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gratisprogrammet virtualPhotographer gir deg over 50 effekter i Photoshop. Les mer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Verdt å nevne: Ikke mac Det er ikke uvanlig. Det finnes klart flere plugs til Win enn Mac, det har jeg faktisk sjekket (siden jeg bruker begge OS selv). Det er dessverre slik at Windows leder med ganske god margin når de gjelder gratis programvare, og plugins til Photoshop. Jeg brukte VP selv på min forrige pc med XP, men har ikke installert det på min nyere Vista-laptop. Det ser ut til at det er på tide, for det er et nyttig verktøy som gjør det enkelt å emulere slidesfilm, s/h og fargenegativfilm. Jeg var langtfra like erfaren i PS som jeg er i dag, men jeg har likevel tro på at det vil hjelpe meg. Jeg husker blant annet at filmkornene ble mer realistiske med VP, enn den støyen jeg fikk til i PS. Mer som ekte filmkorn, rett og slett. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hvor og hva er disse 50 effektene? Jeg får bare variasjoner over samme tema, nemlig forskjellige former for analog "look".. som her: Mitt første vP-eksempel Endret 25. mars 2008 av Crazysteps Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er en form for plugs. Jeg husker ikke hvordan man bruker dem nå, så det får jeg sjekke når jeg får tid. Da jeg installerte VP i helgen var så og si alle med i grunnpakken, sett bort fra en jeg måtte laste ned utenom. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg få kun opp dette verktøyet her. Kan ikke se at det er 50 forskjellige effekter der inne. Lenke til kommentar
Laban Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg få kun opp dette verktøyet her. Kan ikke se at det er 50 forskjellige effekter der inne. Klikk paa pilen ved Default (Presets) Endret 26. mars 2008 av Laban Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg få kun opp dette verktøyet her. Kan ikke se at det er 50 forskjellige effekter der inne. Klikk paa pilen ved Default (Presets) Joda, har sett den, men kan vel neppe kalles 50 effekter. Er mer 50 variasjoner over én effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg