abene Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har du lyst å legge ut påskebildene dine ut på Internett? Her får du oversikt over alternativene. Les mer Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dere har glemt å omtale Zenfolio som stiller i samme gate som Smugmug, bare enklere. Lenke til kommentar
ThomasWB Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som vet om en slik foto-tjeneste som har tilgangskontroll (bruker/passord)? Jeg vet at endel av tjenestene tilbyr "hemmelige" linker, men disse kan jo lett spres. Det kan selvsagt også brukernavn og passord men jeg tipper folk forholder seg litt mer "privat" til et personlig brukernavn enn en link.. Bruker Picasa nå, og med unntak av tilgangskontroll så synes jeg det perfekt. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Smugmug, Zenfolio og Flickr er de jeg kjenner som har tilgangskontroll med passord. Jeg bruker Zenfolio med tilgangskontroll for familiebilder, dette fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De fleste som tilbyr utskrift av papirkopi tilbyr også lagring av digitale bilder. Selv bruker jeg Eurofoto som tilbyr gratis ubegrenset plass. Og man trenger heller ikke bestille et eneste papirbilde hos dem. Kan ikke helt se at noen av de øvrige tjenestene dere har beskrevet i artikkelen kan konkurrere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Snodig at ikkje imageshack.us er nemd! får jo unlmiited med bilder, dog kan dei maks være 1.5 mb store... men erjo gratis, med reklame seffølgelig... Sida er også litt treig, men eg har nå lasta opp mange tusen bidlder der i allefall (for det meste screenshot og nosense bilder, som eg aldri trenger å få tilbake) Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Under blogging burde absolutt wordpress nevnes. Wordpress.com tilbyr bloggtjeneste med 3 gb lagringskapasitet. Det er ikke så værst. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Burde ikke pisca vært ført opp med en advarsel?, med tanke på dems Terms of Service. Alle bilder lastet opp er automatisk google sine og kan fritt bruke de som google selv vill. In addition, by submitting, posting or displaying Content which is intended to be available to the general public, you grant Google a worldwide, non-exclusive, royalty-free license to reproduce, adapt, distribute and publish such Content for the purpose of displaying, distributing and promoting Google services. Lenke til kommentar
diddzter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Sjekk ut DVD jon sitt program på www.doubletwist.com Her kan man laste opp bilder til facebook rett fra programmet raskt og enkelt! Endret 1. oktober 2008 av diddzter Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tek.no linken til den artikkelen fungerer ikke. http://go.tek.no/?url=http%3A//www.akam.nohttp//www.akam.no/artikler/legg_bildene_dine_paa_nett/48075&pid=0 Lenke til kommentar
agjell Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 hva med photoshop.com? som dere for øvrig skrev om bare for noen dager siden. 2gb lagring. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Live Spaces (spaces.live.com) er heller ikke nevnt såvidt jeg kan se. Om kort tid blir denne tjenesten delt opp slik att bilder får mer fokus. Regner med att det blir photos.live.com (dette redirecter idag til spaces.../photos.) Sammen med Live Photo Gallery er dette meget bra, imo. Enkelt å laste opp bilder og enkelt å sette rettigheter (de som skal se bildene må ha Live Account, altså Messenger/Hotmail/XBOX Live/etc.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg