vegavnil Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei! Så den andre tråden ble til en smørje av rare poster, så fant ikke noe svar i den, så jeg vil gjerne prøve å få svar. Har rippet en orginal dvd, Flags of our fathers og står igjen med en Video_TS og en Audio_TS. Vil egentlig bare prøve å se om det funker å spille av på ps3 fra en backup disc... Hvordan gjøres dette? Takker for hjelp Og ja, lagt ved et bilde som bekreftelse på at den er orginal... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) et vedlagt bilde av cover beviser ingenting om du tar "lovlig" backup eller ikke,kan jo være utleie cover feks. Stoler på at det er DIN dvd du vil teste backup av. Noen tips på veien kan være Nero,dvdshrink,dvddecrypter.......alt kommer an på hva du har av program på pc og ikke minst søketjenesten google Endret 23. mars 2008 av dudley.no Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nero Burning rom... finn video_ts mappa di..dra den over i den røde video_ts mappa i nero... huks å velg dvd video først... då skal den fungere fint på ps3.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Siden du har originalen, kan du jo se originalen. Problem solved! Endret 23. mars 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 You've got mail! Sender som PM så ikke svaret missbrukes. Og for å ikke fremstå som naiv vil jeg påpeke at jeg ikke utelukker noe som helst på grunn av bildet du har lastet opp, men så vidt jeg vet er det andre ting i posten din som avslører at det faktisk er orginalen og ikke en piratkopi lastet ned fra nettet Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 trykkertor; er jo mange grunner til og heller ville spille av via backup enn via orginalen.. Orginalen vil man helst ha minst mulig slitasje på, bruk heller backup. Mister orginalen, da har man backup. En venn vil låne filmen, lån heller backup'n så slipper du tenke på diverse skader osv. Finnes mange grunner til og ta backup. Skal jeg ha musikk ute i bilen tar jeg backup/kopi av musikk cd'ene mine og slenger kopiene ut i bilen, de fleste har vel merka at cd'r og bil sammen gjerne fører til riper, ihvertfall her. Tilbake on topic så ser jeg du har fått svar. Har selv spilt av backup på PS3'n så dette er ikke noe problem Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Husk at fyren bruker OS X da, altså ikke Windows. Jeg har ikke brent allverdens, men Toast Titanium regnes som det beste brenneprogrammet for OS X, også har du Burn som er gratis, som gjør mye av det samme. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har windows-maskin også, så er ikke noe stress Er det lett å gjøre det i Toast? Endret 24. mars 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har windows-maskin også, så er ikke noe stress Er det lett å gjøre det i Toast? Det tror jeg, uten å ha prøvd det selv, men det ser ut til at det kan gjøre det du skal. Legger ved en skjermdump så kan du se selv. Edit: Uff så mye piss det kom opp i media browser, hehe På tide å slette litt tror jeg.. Endret 24. mars 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå