Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intim barbering, tips og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg brude ta på noe fuktighets krem eller noe til slutt? noen navn?

Ja absolutt, jeg får i alle fall stort sett alltid pent resultat om jeg smører godt på med en fet krem etterpå, så den danner et beskyttende lag. Det klarer seg med en fet bodylotion for min del, til og med Spenol kan funke fint, men selv bruker jeg Nivea body Firming lotion helt enkelt fordi jeg bruker det på resten av kroppen enkelt og greit.

Jeg bruker alltid å ha løse , ledige klær på etterpå, slik at evt trange jeans etc ikke irriterer huden når den er nybarbert, evt i dusjen før jeg skal legge meg

Lenke til kommentar

En mulighet er også sånn hårfjerningskrem du får kjøpt på kondomeriet. Etter jeg kutta meg noe grusomt forrige gang jeg barberte meg (jeeejeee, utålmodighet ftw!) testet jeg dette - med meget gode resultater! Blir dog litt stubber om du ikke bruker nok krem.

 

Tips: la kremen bli varm etter du har kjøpt den. Gikk hjem etterpå og hoppet rett på hårfjerningsritualet. Det å smøre en krem som har -3 grader på ballene er ikke behagelig!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal du bruke hårfjerningskrem skal du først teste dette på et lite område. Det er absolutt ikke alle som tåler dette, og det kan bli en meget ubehaglig opplevelse dersom du får en reaksjon på denne i hele understellet.

og det svir, -ein god del- om du lar det være på forlenge... :cry:

 

Ellers så er det både høvel og krem som funker.

 

Klør kun når det er vokst litt ut, så då er det bare fram med høvelen igjen.

Lenke til kommentar

Dama de har tydeligvis krav, som jeg også har. Liker det barbert.

 

Du burde barbere med høvel for å få det 100% glatt, du burde avslutte med kondomeriets Unirens også en krem som Helosan. Unirens fjerner alt av bakterier og renser sårene om du kutter deg, helosan er en fantastisk hudkrem som du har lenge. Er en blå og svart tube som du kan få på APOTEKET.

 

Håper du får det til.

Endret av Hypernurket
Lenke til kommentar
Dama de har tydeligvis krav, som jeg også har. Liker det barbert.

 

Du burde barbere med høvel for å få det 100% glatt, du burde avslutte med kondomeriets Unirens også en krem som Helosan. Unirens fjerner alt av bakterier og renser sårene om du kutter deg, helosan er en fantastisk hudkrem som du har lenge. Er en blå og svart tube som du kan få på biblioteket.

 

Håper du får det til.

Haha :p

Lenke til kommentar
Dama de har tydeligvis krav, som jeg også har. Liker det barbert.

 

Du burde barbere med høvel for å få det 100% glatt, du burde avslutte med kondomeriets Unirens også en krem som Helosan. Unirens fjerner alt av bakterier og renser sårene om du kutter deg, helosan er en fantastisk hudkrem som du har lenge. Er en blå og svart tube som du kan få på biblioteket.

 

Håper du får det til.

Haha :p

 

 

Wtf ;o

Det skulle stå apoteket :blush:

Lenke til kommentar

Har tenkt å komme med noen generelle tips:

 

Jeg har barbert meg rimelig lenge nå.

Det klødde de første gangene etter at jeg hadde barbert meg, men gjør man nok ganger klør det ikke etter barbering lenger. Har man en pung som er mer rynkete enn oldemor må man ta tak i huden og dra den oppover slik at den strammes, hvis ikke er det lett å kutte seg. Sier seg jo selv men hvis noen er i tvil: Bruk barberskum!

 

Klarte faktisk å kutte meg i sjølveste sjølveste, da jeg stusset med saks. Det var ikke digg.

 

Vurderer sterkt å barbere meg bak. Noen som har gjort dette over lengre tid og vet om det er vanskelig å komme til,

kløe hver gang etc?

Lenke til kommentar

Kompisen min har gjort det, han sa at det klødde ikke de to første dagene. Men etter noen dager, rundt 3, 4 dagen så klødde det litt. Men han hadde bare på Unirens, som jeg har nevnt i en post. For du kutter deg jo litt selvfølgelig der bak, og han sa at når han brukte Unirens så ble det nesten ingen kløe.

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å barbere meg bak. Noen som har gjort dette over lengre tid og vet om det er vanskelig å komme til,

kløe hver gang etc?

Problemet her er sjansene for inngrodd hår. Siden du sitter på den siden hele tiden, så kan det lett skje at det blir litt inngrodd og betent. Det er ikke så lett å gjøre noe med selv og det er kanskje ikke så lett å få noen til å se på det for deg :p hehe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...