Winne Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei jeg lurer på hvorfor klikker det når jeg ser på film på pcen min det hakker lissom mens dvden er helt ny og ingen riper i den Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kan være mange grunner til det. Litt mere info om hvordan maskin du har og hvilket program du bruker for og spille av DVD-er hadde hvert fint. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hei jeg lurer på hvorfor klikker det når jeg ser på film på pcen min det hakker lissom mens dvden er helt ny og ingen riper i den Først og fremst: Hvilken avspillingssoftware bruker du? Programmer som Windows Media Player kan ofte ha litt problemer fordi de er ressurskrevende programmer. Det kan også skyldes omfattende oppgaver som foregår rundt om i datamaskinen din. Hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd følgende: 1. Last ned VLC player 2. Last ned den siste DVD-kodeken fra internett 3. Se om diskdefragmentering hjelper på ytelsen. Håper det fungerer, hvis ikke får du kontakte en forhandler Endret 23. mars 2008 av galexon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå