Nikolas (RacingRox) Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei, jeg er 15 år og har tenkt og komme i gang med og trene. Har vært mye av og på. I begynnelsen går det ofte fint men så mister jeg litt motivasjon og blir giddaløs. Jeg er ca.1.86m høy og veier en 90kg. Jeg er ikke serlig sterk og har litt ekstra fett. Jeg kunne tenkt meg og bygge muskler samt og få ned fettprosenten. Har ikke så god kondisjon men har ikke som noe mål og få toppkondisjon, bare komme meg i form og kansje få litt bedre kropp til sommeren så det blir greiere og bade:P Noen tips til både trening og kosthold? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Spis "riktig" mat, hvis du vil ned i fettprosent. Kostholdet styrer kiloene mens treningen kun vil sees på grammene omtrent. Kosthold er VELDIG viktig. Hvis du vil ned i vekt så anbefaler jeg deg faste små måltider til faste punkter på dagen, dette finnes det 100 tråder om minst på "kosthold/tilskudd" delen av forumet, så det er bare å lese seg frem til. Hvis det er lenge siden du har trent, så er det vel en fordel med kardio/fullkropp's program. Vet ikke om du har tilgang på trenings senter? Uansett, gå tur, jogg.. spis riktig. Kan anbefale Denne , denne kan utføres på senter eller ute på veien. Motivasjon er en nøkkel når det kommer til alt dette, du MÅ ha selv-disiplin. MÅ HA DET! ^^ Kan være vanskelig, men hvis man først sprekker en gang, så sprekker man som regel veldig Tenk på hva bare noen månder kan gjøre med selv-følelsen når du skal bade og sole deg med chicksa om sommern Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå