Winne Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ossen Får jeg bedere Klassifisering på pcen min jeg har bare 3.2 i klassifisering ossen får jeg mer Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Klassifiseringen du får er den dårligste av de 5 testene Processor : Calculations pr.sec Memory : Memory operations pr.sec Graphics : Desktop performance for Aero Gaming Graphics : 3D business & Gaming performance Harddisk : Disk data transfer rate. Er det på grafikk er det ikke stort du kan gjøre hvis det er en laptop. Samme går vel egentlig for cpu - hvis det er laptop. RAM & Harddisk kan man jo "oppdatere" . Er det stasjonær PC kan man jo gjøre noe med alle 5 Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Klassifiseringen du får er den dårligste av de 5 testeneProcessor : Calculations pr.sec Memory : Memory operations pr.sec Graphics : Desktop performance for Aero Gaming Graphics : 3D business & Gaming performance Harddisk : Disk data transfer rate. Er det på grafikk er det ikke stort du kan gjøre hvis det er en laptop. Samme går vel egentlig for cpu - hvis det er laptop. RAM & Harddisk kan man jo "oppdatere" . Er det stasjonær PC kan man jo gjøre noe med alle 5 Hva kan gjøres da, bortsett fra å bytte komponenter? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva kan gjøres da, bortsett fra å bytte komponenter? Ingenting , det er det det nåværende yter . Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Klassifiseringen du får er den dårligste av de 5 testeneProcessor : Calculations pr.sec Memory : Memory operations pr.sec Graphics : Desktop performance for Aero Gaming Graphics : 3D business & Gaming performance Harddisk : Disk data transfer rate. Er det på grafikk er det ikke stort du kan gjøre hvis det er en laptop. Samme går vel egentlig for cpu - hvis det er laptop. RAM & Harddisk kan man jo "oppdatere" . Er det stasjonær PC kan man jo gjøre noe med alle 5 Hvordan få opp HDD uten og bytte HDD da? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det blir nesten som å få bedre karakterer på skolen, uten å være noe flinkere. Med andre ord, du må bytte ud komponenter for å få en bedre score. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvordan få opp HDD uten og bytte HDD da? Eneste måte å få økt score på f.eks harddisk er at disken jobber kjappere. Det går ikke an å øke lese-, skrive- og overføringshastigheten på en disk uten å bytte den ut med en raskere disk. Kanskje du kan øke bitte, bitte litt med å defragmentere disken, men hvorvidt dette vil virke inn på scoren er avhengig om den tester teoretisk eller reell lese- og skrivehastighet. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Når jeg, fikk maskinene, så låg denne på 3,2 Nå ligger den på 3,0 ..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå